Hoe zit dat nu bij jullie met nat wegdek/regen. Even los van het zicht, gaat het mij nu niet om.
Gaat om de grip vooral in bocht.
In de regen trek ik hem nog wel stevig door een bocht, maar vaak denk ik wel: dat had dus ook harder gekund, als je maar niet te plotseling instuurt en van het gas afblijft als je platter gaat.
Heb dus het idee dat ik nog lang niet op het maximum zit bij nat wegdek maar kom er liever niet in een bocht achter dat het toch het maximum was.
Tips van jullie? Maat van me is echt goede regenrijder
. Op droog raak ik hem kwijt als het moet
maar op nat wegdek ben ik gewoon nergens t.o.v. hem
. Zijn tip: niet zeike maar gewoon doorrijden alsof het droog is, alleen wat minder abrupt remmen en plotseling insturen, vloeiend rijden, de rest zit tussen de oortjes. Klopt dat volgens jullie? Bij hem werkt het idd, gretverrrrrrr.
Gaat om de grip vooral in bocht.
In de regen trek ik hem nog wel stevig door een bocht, maar vaak denk ik wel: dat had dus ook harder gekund, als je maar niet te plotseling instuurt en van het gas afblijft als je platter gaat.
Heb dus het idee dat ik nog lang niet op het maximum zit bij nat wegdek maar kom er liever niet in een bocht achter dat het toch het maximum was.
Tips van jullie? Maat van me is echt goede regenrijder