Regio Haarlem - Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de weervoorspellingen pak ik lekker de motor. Maar ik weet niet of ik 11.00 uur bij de BP haal. Ik SMS zondagmorgen wel of ik het red, anders zie ik jullie bij Wormerveer. :Y


hey je zorgt maar dat je het redt, en op tijd naar bed zaterdag B|
 
zeesletje niet :?

-O- -O- -O- -O-
Mwah misschien. Ik heb morgen crematie en mijn vrouwke is behoorlijk van de kaart (nog steeds ) en die heeft mijn persoontje eigenlijk dit weekend exclusief gereserveerd.

Maar het is bijna in mijn achtertuin dus ik wil wel even komen blitsen met dat Italiaanse gerammel _O-

Spreek nix af maar ik weet dat jullie er zijn ;)
 
hey je zorgt maar dat je het redt, en op tijd naar bed zaterdag B|

Dat is het probleem niet, ik weet niet hoe laat ik zondag morgen welkom ben bij m'n ouders. Meestal niet voor 11.00 uur namelijk. En morgen ga ik 'm niet in de stromende regen door de pekel naar Amsterdam rijden. ;)
 
Motorport zondag, verzamelen om 11.01.25.03 uur bij BP halfweg (in pak of blik)
Thom
Roger
Kaljo + Niels
Fox
Bobby
Rudeness
Jane
Hed
Rooie R
SuNickie :)
Sven

600RR?
Herr Doc ?
Imph?
Zeeslot?
 
Mwah misschien. Ik heb morgen crematie en mijn vrouwke is behoorlijk van de kaart (nog steeds ) en die heeft mijn persoontje eigenlijk dit weekend exclusief gereserveerd.

Maar het is bijna in mijn achtertuin dus ik wil wel even komen blitsen met dat Italiaanse gerammel _O-

Spreek nix af maar ik weet dat jullie er zijn ;)


ik zeg lief zijn voor je vrouwtje en haar lekker afleiden met een lunchje ergens in antwerpen ofzo, ff lekker ver weg ;)
 
Mwah misschien. Ik heb morgen crematie en mijn vrouwke is behoorlijk van de kaart (nog steeds ) en die heeft mijn persoontje eigenlijk dit weekend exclusief gereserveerd.

Sterkte morgen man!!! Hoop dat het een mooie bijeenkomst zal zijn.




En ja, laat die RSV maar ff brullen in Wormerveer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan