Regio Haarlem - Deel 207 MFH maakt meer kapot dan je lief is

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y Beetje jammer alleen dat ik direct in slaap viel toen ik mijn hoofd had neergelegd op het kussen _O-

Zat al de hele avond lekker knuffelig tegen Timmy aan hoor... just blame the alcohol O-)

Trouwens.. zo'n engel in bed was je dus niet _O- geil worden en gelijk in slaap vallen _O- :9
 
:Y Beetje jammer alleen dat ik direct in slaap viel toen ik mijn hoofd had neergelegd op het kussen _O-

Zat al de hele avond lekker knuffelig tegen Timmy aan hoor... just blame the alcohol O-)

Mooi!

Nu is fredje van mij *O* :9~

FRED!!!
Lekkere hunk van me, kom hier met die tri colore onderbroek van je! :9~ :9~ :9~

:+
 
Jij mocht naast heleen liggen en je gaat op de grond slapen. Waar zit je dan met je hoofd. _O-

met een hoofd vol verstand :Y
Weet precies hoe die verhalen worden opgepompt in MFH
En ik ga ook met Erik om in SMA, dus geen zin in gezeik.

Maarja wijsheid komt met de jaren, alleen sommige lopen tig jaar achter vanwege hun verstandelijke handicap. :W
 
Laatst bewerkt:
En kijk er maar goed naar, misschien leer je er nog wat van! _O-

Dat word hem dus niet.... Want Mel heeft 1. een afwijking, waardoor ze alles op z'n kant filmt en 2. geen video edit programma op haar laptop.............. pffff..... :z :P
 
met een hoofd vol verstand :Y
Weet precies hoe die verhalen worden opgepompt in MFH
En ik ga ook met Erik om in SMA.

Maarja wijsheid komt met de jaren, alleen sommige lopen tig jaar achter vanwege hun verstandelijke handicap. :W

Ach man, als jij de waarheid maar weet. Dat is toch t belangrijkste :) Er wordt zoveel geluld, trek jij je daar wat van aan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan