Regio Haarlem Deel 226: Voice of MFH; Spa of GP-strecke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup de voorkant zit nog goed!

moto8_16599939.jpg
 
:W

Wat moest er nou nog gebeuren aan je fiets :?
Bijna alles! _O-
Het motorblok is er nu onder vandaan, maar die wordt morgen pas weggebracht om geserviced te worden... Dus dat gaat zeker nog een aantal weken duren.
De vering is er nu ook vanaf en die is ook nog niet geserviced, hopelijk gaan ze dat deze week doen (het ligt al bij de dealer).
Ik heb nu een nieuwe kuipset binnen maar die moet nog gespoten worden en passend gemaakt worden.
Daarna moet alles gemonteerd worden en getest worden, en aangezien ik ook nog 10 dagen op wintersport ga heb ik dus eigenlijk nog maar 3 weken om dit allemaal te doen, en ik werk full time door de weeks dus eigenlijk heb ik maar 3 weekenden om dit te doen! _O-

I'm so screwed!!!!! *O*
 
Bijna alles! _O-
Het motorblok is er nu onder vandaan, maar die wordt morgen pas weggebracht om geserviced te worden... Dus dat gaat zeker nog een aantal weken duren.
De vering is er nu ook vanaf en die is ook nog niet geserviced, hopelijk gaan ze dat deze week doen (het ligt al bij de dealer).
Ik heb nu een nieuwe kuipset binnen maar die moet nog gespoten worden en passend gemaakt worden.
Daarna moet alles gemonteerd worden en getest worden, en aangezien ik ook nog 10 dagen op wintersport ga heb ik dus eigenlijk nog maar 3 weken om dit allemaal te doen, en ik werk full time door de weeks dus eigenlijk heb ik maar 3 weekenden om dit te doen! _O-

I'm so screwed!!!!! *O*

Toemaar, dat gaat een flinke klus worden :')
 
Bijna alles! _O-
Het motorblok is er nu onder vandaan, maar die wordt morgen pas weggebracht om geserviced te worden... Dus dat gaat zeker nog een aantal weken duren.
De vering is er nu ook vanaf en die is ook nog niet geserviced, hopelijk gaan ze dat deze week doen (het ligt al bij de dealer).
Ik heb nu een nieuwe kuipset binnen maar die moet nog gespoten worden en passend gemaakt worden.
Daarna moet alles gemonteerd worden en getest worden, en aangezien ik ook nog 10 dagen op wintersport ga heb ik dus eigenlijk nog maar 3 weken om dit allemaal te doen, en ik werk full time door de weeks dus eigenlijk heb ik maar 3 weekenden om dit te doen! _O-

I'm so screwed!!!!! *O*
Wordt enigszins krap an allemaal :+
 
Toemaar, dat gaat een flinke klus worden :')
Oja, en dan als dat alles gedaan is moet ik ook nog het volgende monteren: nieuwe remschijven, nieuwe rempomp, nieuwe valblokken, nieuwe olie, nieuwe oliefilter, nieuw koelwater, nieuwe carter protectors, nieuwe banden, nieuwe tank, nieuwe kuipruit, nieuwe versnellingspook.

En ik ben volgens mij nog een hoop vergeten....


Wish me luck! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan