Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Ed is een TomTom al genoeg denk :+
Nouuu de nieuwe 400 / 410 heb ik zeker in gedachte .
Volgens mij kan je daar al erg leuke routes mee rijden (kronkelroute functie ) , bij de Garmin moet je volgens mij nog een extra kaart kopen voor de kleinere bochtige weggetjes (onroute kaart ..als ik me niet vergis ). Ik weet niet hoe de nieuwe serie Garmins is
 
Nouuu de nieuwe 400 / 410 heb ik zeker in gedachte .
Volgens mij kan je daar al erg leuke routes mee rijden (kronkelroute functie ) , bij de Garmin moet je volgens mij nog een extra kaart kopen voor de kleinere bochtige weggetjes (onroute kaart ..als ik me niet vergis ). Ik weet niet hoe de nieuwe serie Garmins is
Dat geldt voor de 340 idd :Y

IRA heeft die en idd zit er geen kronkelroutes bij, maar volgens Gerrit stelt die functie ook niet heel veel voor.
 
Ed: www.mrgps.nl

Ff zijn reviews en vergelijk tussen TT en Garmin kijken. Geeft in ieder geval vast een beeld. Ik heb nu een Garmin, maar zou zeker de nieuwe TT Rider overwegen als ik opnieuw moest kiezen. Het ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uitgaat en hoe je hem wilt gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ed: www.mrgps.nl

Ff zijn reviews en vergelijk tussen TT en Garmin kijken. Geeft in ieder geval vast een beeld. Ik heb nu een Garmin, maar zou zeker de nieuwe TT Rider overwegen als ik opnieuw moest kiezen. Het ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uitgaat en hoe je hem wilt gebruiken.

Thanks , ga het bekijken . top
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan