Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Hjerteknuser

Frau Grammatik
5 sep 2012
10.532
30
36
Heemskerk
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens met de band oefenen. Helaas niet met de motor daarheen, want ik zie nog niet helemaal voor me hoe ik met basgitaar op de rug over de snelweg zoef...

Hjerteknuser

Frau Grammatik
5 sep 2012
10.532
30
36
Heemskerk
Ja zo'n tas heb ik wel (een basgitaar is overigens wel veel langer nog dan een gewone). Is inderdaad een enorme windvanger, dus dat lijkt me zeer onprettig.

Scarrrr

MF veteraan
1 okt 2008
36.340
0
Ja zo'n tas heb ik wel (een basgitaar is overigens wel veel langer nog dan een gewone). Is inderdaad een enorme windvanger, dus dat lijkt me zeer onprettig.
Ik zie ze wel eens voorbijkomen op de snelweg :Y Maar idd, prettig lijkt het me niet :/

Hangt natuurlijk ook een beetje samen met de zitpositie (soort motor) en wellicht zijn dat geen basgitaren

Laatst bewerkt:

zxrbiker

MF veteraan
22 feb 2003
4.921
0
Nieuw Vennep
Ow damn.... ben je even weg.. gelijk deeltje erbij... even geleden, maarrrrr goed bezig. *O* *O* *O* *O*

Mudmaster heb ik de borden (en foto's) van gezien, helaas ( O-) ) was ik dat weekend een paar daagjes naar Belgie.
Maar petje af voor de MFH-ers die eraan mee gedaan hebben.

Laatst bewerkt:

rogerno1

MF veteraan
23 mrt 2008
83.812
4
46
Ow damn.... ben je even weg.. gelijk deeltje erbij... even geleden, maarrrrr goed bezig. *O* *O* *O* *O*

Mudmaster heb ik de borden (en foto's) van gezien, helaas ( O-) ) was ik dat weekend een paar daagjes naar Belgie.
Maar petje af voor de MFH-ers die eraan mee gedaan hebben.
Volgende keer mag je mee doen :+