Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

leuk ! ik ben er ook...hopen op wat warmer...en vooral droger weer.
ik zal er zijn op de movistar SP1..
Weet je toevallig of er toeschouwers aanwezig mogen zijn?

Wij waren van het weekend naar zandvoort en toen mochten we het terrein niet op wegens crona. Als het wel mag lijkt het me wel leuk om ff langs te rijden tijdens de MAC
 
Weet je toevallig of er toeschouwers aanwezig mogen zijn?

Wij waren van het weekend naar zandvoort en toen mochten we het terrein niet op wegens crona. Als het wel mag lijkt het me wel leuk om ff langs te rijden tijdens de MAC
wat ik in mijn info heb gekregen,,,,,,nee.
geen kantine, geen bezoek niks....je moet op de lijst staan anders ben je niet welkom, helaas...maar nog ff waar....
 
Hey leuk Vuurbloed, zie ik je daar.
(Als mijn motor af is tegen die tijd).
Ik zit in de witte groep, dus zal heel rustig rondjes rijden worden....
 
Dan maar weer even een mooi plaatje delen.... *D

2021-05-14 Triumph Street Triple Oscar 3.jpg
 
Hallootjes!
Ik ben inmiddels Koos Tijgerloos. Van de zomer eens op zoek naar iets dat óf zonder schakelen kan óf héél licht schakelt, zodat ik niet al na een kwartier verga van de pijn in m'n pols.
Mensen hier ervaring met van die dingen als quickshifter, easyshift (?) oid?
 
Hallootjes!
Ik ben inmiddels Koos Tijgerloos. Van de zomer eens op zoek naar iets dat óf zonder schakelen kan óf héél licht schakelt, zodat ik niet al na een kwartier verga van de pijn in m'n pols.
Mensen hier ervaring met van die dingen als quickshifter, easyshift (?) oid?
Een quickshifter is wel handig, maar werkt niet op alle toerentallen even soepel (is mijn ervaring). Tenzij je ook een blipper hebt, moet je met terugschakelen alsnog koppelen.

Je zou naar een Honda met DCT kunnen kijken. Zullen wel kosten aan verbonden zijn.
 
Een quickshifter is wel handig, maar werkt niet op alle toerentallen even soepel (is mijn ervaring). Tenzij je ook een blipper hebt, moet je met terugschakelen alsnog koppelen.

Je zou naar een Honda met DCT kunnen kijken. Zullen wel kosten aan verbonden zijn.
DCT heb ik op m'n vizier ja. Valt nog wel mee qua prijzen wat ik zag hoor. Was alleen ff benieuwd of er nog andere handige opties zijn om te bekijken.
 
Inderdaad een interessante optie. Maar ik denk dat het niet eenvoudig zal zijn er een te vinden.
 
Er staan sowieso best wat DCT versies binnen mijn budget op MP, dus denk dat het uiteindelijk wel goed gaat komen.
Van de zomer maar op jacht, als ik mijn normale vorm weer heb :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan