Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens met de band oefenen. Helaas niet met de motor daarheen, want ik zie nog niet helemaal voor me hoe ik met basgitaar op de rug over de snelweg zoef...
 
UG-01-BK_03.jpg
 
Ja zo'n tas heb ik wel (een basgitaar is overigens wel veel langer nog dan een gewone). Is inderdaad een enorme windvanger, dus dat lijkt me zeer onprettig.
 
Ja zo'n tas heb ik wel (een basgitaar is overigens wel veel langer nog dan een gewone). Is inderdaad een enorme windvanger, dus dat lijkt me zeer onprettig.

Ik zie ze wel eens voorbijkomen op de snelweg :Y Maar idd, prettig lijkt het me niet :/

Hangt natuurlijk ook een beetje samen met de zitpositie (soort motor) en wellicht zijn dat geen basgitaren
 
Laatst bewerkt:
In de modder rennen is raar. Er voor betalen nog vreemder :+

Rennen? :+

De kortste afstand is meer joggend van onderdeel naar onderdeel waar je dan 5min moet wachten voor je aan de beurt bent, dan rennen :+
Was er ook ff.. wel grappig verder :Y
 
Verdomd......

Ongemerkt weer even een nieuw deel aan het MFH-verhaal toegevoegd.
 
Ow damn.... ben je even weg.. gelijk deeltje erbij... even geleden, maarrrrr goed bezig. *O* *O* *O* *O*

Mudmaster heb ik de borden (en foto's) van gezien, helaas ( O-) ) was ik dat weekend een paar daagjes naar Belgie.
Maar petje af voor de MFH-ers die eraan mee gedaan hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ow damn.... ben je even weg.. gelijk deeltje erbij... even geleden, maarrrrr goed bezig. *O* *O* *O* *O*

Mudmaster heb ik de borden (en foto's) van gezien, helaas ( O-) ) was ik dat weekend een paar daagjes naar Belgie.
Maar petje af voor de MFH-ers die eraan mee gedaan hebben.
Volgende keer mag je mee doen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan