Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

@swenneh :

yep, Harry goede ervaringen mee :)

ik heb nog een akra, maar twijfel of ik hem erop zal doen , er zit al best een leuk geluid in, en uitlaat vind ik niet lelijk

1371552



Er waren wat posts bijgekomen... niet heel handig meer met dat motor-forum :P 7 april houd ik in achterhoofd :)
 
Hoi MFH:W
Heeeul lang geleden was ik behoorlijk actief op MF, toen woonde ik nog in A'dam en was veel bezig met ritjes. Toen had je nog echt MFA, MFH enzo...,
Met beide mooie ritjes gemaakt. Via wat omzwervingen ben ik nu ineens in Haarlem terecht gekomen en woon hier heerlijk! maar mis het motorrijden met anderen wel zeg. En nu kijk ik op MFH en jemig, er is ineens weer een ritje!Ga m'n oude schatje onder het stof vandaan halen (ik heb dezelfde motor nog steeds..haha) en ik ga m'n best doen om erbij te zijn als dat mag!? Leuk!
 
Ondanks dat het zondag heerlijk weer gaat worden, moet ik helaas verstek laten gaan. Jammer, maar de zomer is nog lang dus we plannen vast nog wel een volgende keer :)
 
@swenneh :

yep, Harry goede ervaringen mee :)

ik heb nog een akra, maar twijfel of ik hem erop zal doen , er zit al best een leuk geluid in, en uitlaat vind ik niet lelijk

Bekijk bijlage 1371552


Er waren wat posts bijgekomen... niet heel handig meer met dat motor-forum :P 7 april houd ik in achterhoofd :)
Mooie motor man! Deze uitlaat valt zeker mee, helemaal voor een BMW 😜
Past die akra op de BMW linkpijp of is deze uitlaat op de linkpijp gelast?

Ben je erbij de 7e?
 
Hoi MFH:W
Heeeul lang geleden was ik behoorlijk actief op MF, toen woonde ik nog in A'dam en was veel bezig met ritjes. Toen had je nog echt MFA, MFH enzo...,
Met beide mooie ritjes gemaakt. Via wat omzwervingen ben ik nu ineens in Haarlem terecht gekomen en woon hier heerlijk! maar mis het motorrijden met anderen wel zeg. En nu kijk ik op MFH en jemig, er is ineens weer een ritje!Ga m'n oude schatje onder het stof vandaan halen (ik heb dezelfde motor nog steeds..haha) en ik ga m'n best doen om erbij te zijn als dat mag!? Leuk!

Je naam doet wel een belletje rinkelen maar heb er geen gezicht bij. Maar wees welkom zondag. Het wordt mooi weer. :)
 
Hoi MFH:W
Heeeul lang geleden was ik behoorlijk actief op MF, toen woonde ik nog in A'dam en was veel bezig met ritjes. Toen had je nog echt MFA, MFH enzo...,
Met beide mooie ritjes gemaakt. Via wat omzwervingen ben ik nu ineens in Haarlem terecht gekomen en woon hier heerlijk! maar mis het motorrijden met anderen wel zeg. En nu kijk ik op MFH en jemig, er is ineens weer een ritje!Ga m'n oude schatje onder het stof vandaan halen (ik heb dezelfde motor nog steeds..haha) en ik ga m'n best doen om erbij te zijn als dat mag!? Leuk!
zo das langgeleden, !heb wel eens met jullie meegereden , verzamelen bij de foodstrip, en dan de dijk richting edam onveilig maken.
er werd toen behoorlijk stevig gereden.
dat tempo zit er bij mij in ieder geval niet meer in ;)
 
zo das langgeleden, !heb wel eens met jullie meegereden , verzamelen bij de foodstrip, en dan de dijk richting edam onveilig maken.
er werd toen behoorlijk stevig gereden.
dat tempo zit er bij mij in ieder geval niet meer in ;)
Hey Vuurbloed, ik herken jou ook nog wel!... ja ik was in die tijd vaak de voorrijder (op die zwartgrijze R1) organiseerde ook vaak de routes enzo (en dus per ongeluk ook weleens het tempo :$) Ik ben ook allang niet meer zo'n snelheidsduivel als toen en tempo is eruit. Ben ook al weer bijna 10jaar opgehouden met racen enzo... ander mens zeg maar.

Als ik zondag meerij ga ik lekker achterin rijden ofzo...:]
 
Mooie motor man! Deze uitlaat valt zeker mee, helemaal voor een BMW 😜
Past die akra op de BMW linkpijp of is deze uitlaat op de linkpijp gelast?

Ben je erbij de 7e?
De akra had ik ook op mijn vorige, en past er gewoon op. En zit er inmiddels ook op..

Ik ben er morgen helaas niet bij........verjaardags verplichtingen :/:/:/

Dus veel plezier met samen Andy morgen :P aan het weer gaat het zeker niet liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan