Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

fortroute ! geen idee hoe hij loopt maar meermalen gedaan en is in jou buurt .loopt dacht ik van beverwijk tot.....alkmaar?...
niet echt naar de kust....maar wel mooi.
 
Goeiemiddag allemaal,

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, ik woon in ijmuiden en ben nog bezig met rijlessen. Ik heb 4 sept rijexamen dus hopelijk kan ik snel gaan rijden.
 
Goeiemiddag allemaal,

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, ik woon in ijmuiden en ben nog bezig met rijlessen. Ik heb 4 sept rijexamen dus hopelijk kan ik snel gaan rijden.
Hoi heb je al een idee wat voor motor je wilt gaan rijden als jij je rijbewijs heb


Gr
,
 
Hoi heb je al een idee wat voor motor je wilt gaan rijden als jij je rijbewijs heb


Gr
,
Nog niet helemaal precies. Ik heb nu les op een honda (cb650f) en dat bevalt me wel. Qua uiterlijk een honda hornet of een suzuki bandit. Vermogen een 600 a 750 cc. En hij hoeft niet heel jong te zijn, voor als ik onverhoopt wel een schade oploop.
 
fortroute ! geen idee hoe hij loopt maar meermalen gedaan en is in jou buurt .loopt dacht ik van beverwijk tot.....alkmaar?...
niet echt naar de kust....maar wel mooi.
Heb je wat meer informatie hierover? Ik zoek ook nog wat mooie route's in de omgeving!
 
Ik ben nieuw hier, woon dan ook pas hier in de buurt van Haarlem, Velsen-Noord Om precies te zijn.
Graag zou ik wat mensen hier leren kennen met een sportieve rijstijl 😇.
IMG-20190707-WA0007.jpeg
 

Bijlagen

  • 20190823_162518.jpg
    20190823_162518.jpg
    151 KB · Weergaven: 12
Ik heb nog een plek over voor een motor in mijn prive garage bij de Leonard Springerlaan in Haarlem. Ideaal als winterstalling!
Eigen sleutel 24/7 bereikbaar. Vlakbij bushalte. Geen electra aanwezig. Prijs 30 euro per maand. Met ingang van heden.
De garage wordt alleen gebruikt voor het stallen van mijn motor en wat opslag van spullen, daardoor is er nog ruimte over voor een andere motor.
 
Laatst bewerkt:
Mooi man gefeliciteerd 😆
Thnx, vorige week behaald. Was meteen de eerste keer in de regen rijden tijdens mn examen maar dat dat viel me allemaal erg mee.

Nu via marktplaats, deze site en de sites van dealers aan het zoeken voor een 2e hands. Alleen omdat ik gebonden ben aan een budget is het ietsje lastiger, maar dat komt zeker goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan