Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Net de Versys300 geprobeerd. Best een leuk ding! Ik heb meteen de buddytas gebruikt, maar daarmee wordt 'ie zo hoog dat ik m'n been er niet overheen geslingerd krijg, dus ik moet een héél leuk dansje doen om erop te komen :/
Rijdt verder wel prima, verderlichte koppeling, wat voor mijn zere polsje heel fijn is. Moet met dit windje wel hard werken maar hij haalt toch wel mooie snelheden.

Toch zou ik zelf echt wel een sportievere houding willen.
 
Net de Versys300 geprobeerd. Best een leuk ding! Ik heb meteen de buddytas gebruikt, maar daarmee wordt 'ie zo hoog dat ik m'n been er niet overheen geslingerd krijg, dus ik moet een héél leuk dansje doen om erop te komen :/
Rijdt verder wel prima, verderlichte koppeling, wat voor mijn zere polsje heel fijn is. Moet met dit windje wel hard werken maar hij haalt toch wel mooie snelheden.

Toch zou ik zelf echt wel een sportievere houding willen.

Tiger 1050 Sport :+
 
Ga je alleen snelweg rijden dan? :?

:’) Nee ik wil graag iets hebben wat minder snel te hard gaat

Dus geen 1000 , misschien zelfs geen 600/650.

Gister motorbeurs geweest, even snel rondgekeken. DL250 is wel geinig en de royal enfield Himalaya (400cc) en de interceptor (650) vind ik ook wel leuk.

Zoek wel iets waar ik goed op zit, dus wel een grote fiets
 
:’) Nee ik wil graag iets hebben wat minder snel te hard gaat

Dus geen 1000 , misschien zelfs geen 600/650.

Gister motorbeurs geweest, even snel rondgekeken. DL250 is wel geinig en de royal enfield Himalaya (400cc) en de interceptor (650) vind ik ook wel leuk.

Zoek wel iets waar ik goed op zit, dus wel een grote fiets

Ik zit wel weer eens te kijken naar een zxr400 of FZR400. Voor erbij voor een avondje/dagje " toeren" in de buurt.
Had hem nooit moeten ruilen voor die KTM. :( Je rgaat niet meteen (erg) te hard. Kan wel, maar dan moet je er wat meer je best voor doen als bij de Beemer.
Bovendien is hij politiek zeer incorrect tegenwoordig ;)

Alleen alles wat je koopt voor een " leuk voor erbij" bedrag is bagger; en onderdelen zijn een uitdaging.
 
Ik wil graag een Thruxton 1200 R (mooier dan de nieuwe RS) :9~

Nu nog een pinautomaat vinden die 's nachts niet afgesloten is.... :+

triumph-thruxton-r-1335008.jpg
 
Ik twijfel nog.. wanneer niet.. ja altijd eigenlijk.

Maar ik had mijn zinnen gezet op een Street 765 RS. Alleen nu kwam ik hem laatst tegen op de snelweg en toen vond ik hem weer zo iel ogen... Zonder kuip worden het visueel al snel kleine motoren natuurlijk.

Daarbij kan ik het ook niet echt verantwoorden om 10k uit te gaan geven aan iets waarmee ik 3000km per jaar rijd. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan