Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Regio Haarlem strekte zich ooit uit van boven net Noordzeekanaal in het noorden, tot Rotterdam in het zuiden en van de westkust tot aan Veenendaal. Dus.
Het enige wat daar nu van is weggevallen is Rotterdam, toch? En strikt gezien is er dan in het oosten weer wat bij gekomen ;)
 
Het enige wat daar nu van is weggevallen is Rotterdam, toch? En strikt gezien is er dan in het oosten weer wat bij gekomen ;)
Veenendaal ook, maar wat je zegt kan je het juist ook zien dat dat nu verder naar het Oosten is uitgebreid tot in Arnhem ;)
 
Ik ben wat meer richting kop van n-h gegaan, dus het gebied is zeker (nog) meer uitgestrekt dan dat het al was :+
 
Is de air 2 net zo ovaal (lang/smal) als de 1 of hebben ze de vorm iets aangepast?
Euh... Ik deed 'm op, en toen voelde het als mijn eigen helm. Verder niet in de spiegel gekeken oid.
Volgens mij lijkt hij erg op de eerste versie. Zal ze eens naast elkaar leggen als ie binnen is.
Schijnt wel stiller te zijn, dat was eigenlijk ook mijn enige ding met de vorige.
 
Euh... Ik deed 'm op, en toen voelde het als mijn eigen helm. Verder niet in de spiegel gekeken oid.
Volgens mij lijkt hij erg op de eerste versie. Zal ze eens naast elkaar leggen als ie binnen is.
Schijnt wel stiller te zijn, dat was eigenlijk ook mijn enige ding met de vorige.
Ging me ook over de pasvorm, die zal dan hetzelfde zijn gebleven. De nxr zit mij net wat comfortabeler, maar de gtair vizier-positie is fijner (meer geplaatst voor rechtop zitten).
 
Oja ik ben tegenwoordig dus zo te herkennen. Misschien niet altijd met hetzelfde pakkie aan ;)

C461EBB8-DA41-4F1F-A449-BFE9D7D4B8EA.jpeg
 
Goed voorbeeld doet volgen Coen :9
Na onze trip in de Eifel wist ik dat er een naked bike moest komen.
 
Waar zijn er rondom Haarlem nou echt lekkere bochten om tot een knee down te komen?
Ik ben opgegroeid rondom apeldoorn en daar hadden we een fantastisch klaverblad; oneindig rechtsaf slaan <3

Of andere heerlijke stuurwegen, die ik nog niet heb gevonden in mijn eerste maanden hier :)
 
Rottepolderplein is een leuk circuitje

Schermafbeelding 2020-06-25 om 13.34.37.png


En leuke stuurweggetjes, dan moet je toch meer richting Bilderdam, Kromme Mijdrecht, Meije, etc. Dus eigenlijk binnendoor naar Zwammerdam/Bodegraven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan