Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Rottepolderplein is altijd wel een goede om wat rondjes te maken. Echter is het vaak druk.

Verder heb je bij knooppunt Raasdorp en Badhoevedorp wel wat mooie bochtjes, alleen zijn deze niet/lastig aan elkaar te knopen.

Rondom Spaarnwoude, Velsen, Westpoort etc zijn ook wel wat knappe bochten, maar ook dit zijn er een paar met veel rechte weg er tussen.
Eventueel de Zeeweg richting bloemendaal/zandvoort -> Vaak druk en er wordt regelmatig gecontroleerd.

Op de Amsteldijk tussen Oudekerk a/d Amstel en Uithoorn liggen nu behoorlijk wat drempels en het dijkje is overgenomen door wielrenners etc. Laatste keer dat ik er was kon ik er geen snelheid maken zonder een gevaar te zijn voor anderen, dus dan houdt het op.
 
Met andere woorden: Circuit zandvoort is de enige echt lekkere locatie die nog over is ;)

Rottepolderplein is ook nog eens met stoplichten die de gang eruit halen natuurlijk.
 
Hoi medemotormuggen,
Ik zit nog niet zo lang op Motorforum, en ik ben niet zo'n schrijver, maar
ik lees dat er niet meer zoveel gedaan wordt op dit topic. Op zich wel jammer, want het lijkt mij nog wel leuk om (motor)nieuws in/rond Haarlem te delen. Je kunt mij elke werkdag tegenkomen op m'n rode Moto Guzzi v9 roamer, wanneer ik naar m'n werk in Amsterdam rijd. Wie weet tot schrijfs?
 
Hoi medemotormuggen,
Ik zit nog niet zo lang op Motorforum, en ik ben niet zo'n schrijver, maar
ik lees dat er niet meer zoveel gedaan wordt op dit topic. Op zich wel jammer, want het lijkt mij nog wel leuk om (motor)nieuws in/rond Haarlem te delen. Je kunt mij elke werkdag tegenkomen op m'n rode Moto Guzzi v9 roamer, wanneer ik naar m'n werk in Amsterdam rijd. Wie weet tot schrijfs?
Welkom hier :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan