Regio - Haarlem - Deel 58: Veel pech op weg naar geluk!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ bas en ricardo, wat een misgunners zeg jullie, ik hoop toch ook niet dat t zaterdag keihard regent :')

ach daar hebben we toch een stof waterdicht motorpak voor :+

je begrijpt toch wel dat dat een geintje was pik, morgen na me werk stap ik ook op de motor naar lelystad :Y , dus hoop ook niet dat het regent ;)

Oja ben ook vrij *O* Maar ik ga morgen op jacht naar een neue helm :Y

kalsbeek :Y of uhhh vele anderen :+


k wil ook nog es een lange proefrit maken op een V-twin of een huren ofzo :Y

heb wel es proefgereden op een buell XB1125 ofzo.. echt ruig veel vermogen niet normaal, maar wil wel es wat langer knallen ermee :P

buell xb1200s lightning :9~ , jammer dat ze luchtgekoeld zijn |(


Gaat iedereen met Sanne naar dat ene ziekenhuis, of is er ook nog iemand die mij zou willen vergezellen naar het Rode Kruis ziekenhuis in Beverwijk?

mij maakt het echt niks uit, als we maar een paar kids blij kunnen maken :Y (alleen even kijken hoe we dan daarna afspreken om te rijden, want na de ziekenhuis ritten wilde Roy en ik nog gaan rijden :Y )

ik wil best wel met jou mee naar rode kruis ziekenhuis, maar we gaan we bij BP afspreken dan en samen aankomen met onze groep :Y

O dan is dat wat hier boven staat geroggeld :+

Vanaf het vu naar befferwijk is het maar 10 minuutjes rijden ofzo :P

er zijn bepaalde groeps indelingen, elke groep rijd naar een ziekenhuis.
denk dus dat 2 ziekenhuizen nie gaat lukken nie :N


Dat is voor veel te vroeg op een vrije dag :')
(voel me nou net shiva en michael :X )

Na 3en beginnen jullie pas te leven volgens mij of :?



:+


Nou ja, ik snap het wel als iedereen met Sanne meegaat hoor, daar ligt ook echt een kind dat bezocht gaat worden. Voor mij ga ik daarheen vanwege herinneren. Dat is gewoon míjn ziekenhuis. En wie weet liggen er kinderen met brandwonden voor wie ik misschien een goed voorbeeld kan zijn.

Maar het leek me niet zo heel leuk om daar helemaal in mn eentje heen te gaan.. :$

nee idd, en uhhh in je eentje ben je niet hoor :+ .
maar goed, ik wil gerust ook wel naar beverwijk hoor (moet zeggen dat het toch wel moeilijk is om langs al die kids te gaan '( , dus welke het word maakt voor mij niet uit) moeilijk heb ik het er toch wel mee :$


ik ga wel met daffie mee en wat jullie doen moet je natuurlijk zelf weten, het gaat om de kids das belangrijkste

zie ergens hier boven :+


KUT DIT TYpt niet lekker :+ Nee die is eff met dr vriend weg ofzo :?

dat word dus in een ander zijn kwakkie roeroen :r


:+


Je bent het morgen allang vergeten. Je ziet het ook niet want een verschil is er bijna niet.

Volgende keer neem ik platinablond, wie weet word het dan eindelijk wat lichter |(

je kop in een emmer onverdunde bleek douwen en dan eens kijken hoe licht het is :+


Ik sleutel of buiten in de tuin, of bij iwan in de schuur :')

Mijn schuur is precies groot genoeg voor m'n motor, 3 losse banden, m'n paddock en wat planken en stenen liggen er in, thats it, is ook maar 1.5 meter hoog ofzo, dus sleutelen gaat echt niet :N

ja idd, thom kan er net in staan/sleutelen :+

lekker grote schuur is ideaal :Y

[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/700719/d80fcfd1a7859fc8dbb3c5e312cc5d3b (afbeelding)]

"huh, een camera?!" :+

schuur is nu btw wel wat strakker, geen zooi meer op de grond en heel wat eruit geflikkerd :P

ja jij heb idd ook wel een mooi sleutel hoekje daar :Y , ik heb een grotere ruimte maar ja staat wel van alles in.
ok ok kan het er wel uit zetten als ik wil sleutelen hoor, maar das te veel moeite :+
dit is mijn sleutel ruimte (als ik kleine dingen aan de motor ga/moet doen)
458965684_6_CY9w.jpeg


en als die echt uit elkaar moet dan doe ik dat in de loods in Lelystad (genoeg ruimte daar *D )
472288198_6_AQbr.jpeg

O en de boven verdieping is de lounch/zuip gedeelte, beamer, xbox, bar, wc, lekker bankje O en om niet te vergeten staat daar ook de spuit cabine :+
jammergenoeg nog niet af maar dat komt goed *D


en als we toch bezig zijn, meteen even een poser wheelie foto :+
379330686_6_hExY.jpeg
 
Laatst bewerkt:
ach daar hebben we toch een stof waterdicht motorpak voor :+

je begrijpt toch wel dat dat een geintje was pik, morgen na me werk stap ik ook op de motor naar lelystad :Y , dus hoop ook niet dat het regent ;) kalsbeek :Y of uhhh vele anderen :+buell xb1200s lightning :9~ , jammer dat ze luchtgekoeld zijn |(mij maakt het echt niks uit, als we maar een paar kids blij kunnen maken :Y (alleen even kijken hoe we dan daarna afspreken om te rijden, want na de ziekenhuis ritten wilde Roy en ik nog gaan rijden :Y )O dan is dat wat hier boven staat geroggeld :+er zijn bepaalde groeps indelingen, elke groep rijd naar een ziekenhuis.
denk dus dat 2 ziekenhuizen nie gaat lukken nie :NNa 3en beginnen jullie pas te leven volgens mij of :?



:+nee idd, en uhhh in je eentje ben je niet hoor :+ .
maar goed, ik wil gerust ook wel naar beverwijk hoor (moet zeggen dat het toch wel moeilijk is om langs al die kids te gaan '( , dus welke het word maakt voor mij niet uit) moeilijk heb ik het er toch wel mee :$zie ergens hier boven :+dat word dus in een ander zijn kwakkie roeroen :r


:+je kop in een emmer onverdunde bleek douwen en dan eens kijken hoe licht het is :+ja idd, thom kan er net in staan/sleutelen :+ja jij heb idd ook wel een mooi sleutel hoekje daar :Y , ik heb een grotere ruimte maar ja staat wel van alles in.
ok ok kan het er wel uit zetten als ik wil sleutelen hoor, maar das te veel moeite :+
dit is mijn sleutel ruimte (als ik kleine dingen aan de motor ga/moet doen)
[http://94.100.115.194/458950001-459000000/458965601-458965700/458965684_6_CY9w.jpeg (afbeelding)]

en als die echt uit elkaar moet dan doe ik dat in de loods in Lelystad (genoeg ruimte daar *D )
[http://94.100.114.110/472250001-472300000/472288101-472288200/472288198_6_AQbr.jpeg (afbeelding)]


en als we toch bezig zijn, meteen even een poser wheelie foto :+
[http://94.100.115.164/379300001-379350000/379330601-379330700/379330686_6_hExY.jpeg (afbeelding)]
kan deze nog langer _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan