Regio Haarlem - deel 61: Iedereen aan de Buell

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Ben weer terug! Mn neef was ook mee, die heb ik net een uurtj achterop meegenomen en heb hem iig aan het twijfelen gebracht zodat hij nu ook overweegt om zn motorrijbewijs te halen *O*

Zo te horen wel leuk dagje @ Zandvoort dus. Zeker druk ofnie? Hebben jullie ookpics? :z

@ Daphne, leuk om te horen dat de 1e groep rijden wel cool was! Jammer van de tweede sessie. Eerste keer voor jou op circuit? Zo ja,dan moeten wij gauw eens even babbelen :Y
@ Daphne, is er wat speciaals te doen @ Alkmaar,of het gewoon een zaterdag avond? (toch niet al kampioensfeest toch? :?)

@ Roy, Rooie en Casper, was gezellig vanochtend (en bij Bakker :Y ) Gelukkig was de dijk aardig rustig dus lekker :]

@ Sanne, top dat je fiets zo goed als gereed is! Heb je nu wel of geen vervoer voor maandag? (Snappie toch?)

@ Mezelf: geen boodschappen gedaan vandaag en moet nog avondeten |(

Voorstel voor morgen MFH-rijden
Waar: 13:00 vertrek McDonalds Ijselstein
Route: Lekdijk (denk aan kleingeld voor de veerpont?)
Wie:
- Dadol
- Basz
- MFH comedians

Waar: 12:30 vertrek BP Halfweg
Route: naar MacD Ijselstein
Wie:
- Nosig
- Jij?

1) Dit was mijn 1e keer op het circuit inderdaad :Y
2) Vanavond gaat AZ kampioen worden :Y officieel is het geen kampioensfeest (huldiging) want dat is morgen pas, maar bedenkt je eens hoe supergezellig het vanavond wel is.
3) Wie zijn de MFH comedians?

Ik laat het vannacht of morgen weten of ik mee ga rijden.. wil natuurlijk wel bij de huldiging zijn, als AZ vanavond wint ;)
 
_O- Nosig... goed bezig!!!
Ja, kan met Snappie naar Tim maandag, thanx!
Wat heb jij gedaan vandaag??
 
Voorstel voor morgen MFH-rijden
Waar: 13:00 vertrek McDonalds Ijselstein
Route: Lekdijk (denk aan kleingeld voor de veerpont?)
Wie:
- Dadol
- Basz
- MFH comedians

Waar: 12:30 vertrek BP Halfweg
Route: naar MacD Ijselstein
Wie:
- Nosig
- Jij?

Tijden onder voorbehoud, weet niet wat de meerderheid voor kiest

mooie tijd hoor, kan ik vanavond tenminste ongestoord een biertje drinken en morgen op mn dooie gemakje naar IJsselstein komen :P
 
half 1 bp mooie tijd ik neem waarschijnlijk weer een dame mee als jullie het goed vinden nu wel met motor *O*
 
Laatst bewerkt:
ik ga zowiezo met Iwan en manuela rijden, en moet vanaaf ff afwachten hoelaat ze kunnen ;)
 
hoe bedoel je guus :?

ik was gisteren bij Iwan en zij wilde ook mee maar hebben in de ochtend een verjaardag en gaan daarna rijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan