Regio Haarlem - Deel XIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Broeders onder de wapenen hé ;) Hij was er inderdaad vrij nuchter om gebleven. Heb ff z'n verzekering gebeld en geregeld, heb 'm nog beloofd wat foto's te mailen. Zit wel snor met die gozer, zeg ff dat ié een account moet aanmaken ;)
Hehe Hij spreekt geen woord nederlands joh, anders had hij graag een account aangemaakt.

Hij was hier net effe aan mn buro, effe zn verhaaltje vertellen aan zn motorrijdende collegas.
 
net gesproken met tim:

heeft wat blauwe plakken en een gekneusde pols en een lichte hersenschudding.

en mag in loop van de middag weer naar huis.
 
net gesproken met tim:

heeft wat blauwe plakken en een gekneusde pols en een lichte hersenschudding.

en mag in loop van de middag weer naar huis.

das tenminste nog es een btje goed nieuws!
kneuzing doet wel zeer, maar hoeft niet int gips :)

owjah en voor mij ook 60 euro erbij in de boetepot hiero, al staat er op me gele briefje 90 euro, daar klopt ook geen zak van
 
Laatst bewerkt:
170 eury in de boete pot voor mij dan, een vriendelijke ****** vond me een beetje te hard rijden toen ik na de crach van tim weer richtin alkmaar ging.
 
Jep adv dag inderdaad lekker lang weekend;)
Lekker hoor.

Waarom gaan dingen meestal buiten de garantieperiode stuk?

De gasveer van mijn bureaustoel heeft het net begeven, maar natuurlijk 2 maanden na de garantieperiode. :/
Zometeen maar een andere stoel gaan zoeken.
 
net gesproken met tim:

heeft wat blauwe plakken en een gekneusde pols en een lichte hersenschudding.

en mag in loop van de middag weer naar huis.

Gelukkig valt het idd mee, zeker zo als ik hoorde want hij schijnt een behoorlijk stuk gevlogen te hebben.
maar we zullen hem vast weer snel horen op het forum denk :Y
 
Laatst bewerkt:
2855964753_84f0bc27bc.jpg


Aan de rechtkant van de weg zie je bij de 2e boom een verkeersbord. Onder dat verkeersbord steekt een arm omhoog met een fototoestel. Daar stond ik dus. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan