Regio-Haarlem Deel87: Heel MFH aan een nieuwe bike!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
nee maar kwa werkwijze op het taxeren kan je ook veel doen!!

in mijn geval had ik er voor mijzelf meer uit kunnen halen als ik hem niet naar bruggeman had gebracht
\


je kan achteraf toch nog wel wat regelen, als je vergelijkbare motoren duurder zijn dan dat wat jij terug krijgt?
 
\
nee maar kwa werkwijze op het taxeren kan je ook veel doen!!

in mijn geval had ik er voor mijzelf meer uit kunnen halen als ik hem niet naar bruggeman had gebracht
\


je kan achteraf toch nog wel wat regelen, als je vergelijkbare motoren duurder zijn dan dat wat jij terug krijgt?
nee dat is het niet, ik had bijvoorbeeld schade bedrag zo kunnen regelen dat met de bestelde spullen geld overbleef.

Dus in jouw geval zou je kunnen regelen dat je totall los bent en een hoop geld uitgekeert krijgt. (meer dan de dagwaarde!)

Waardoor je met dat geld en het geld van de schademotor iets moois nieuw kan kopen.
 
nee dat is het niet, ik had bijvoorbeeld schade bedrag zo kunnen regelen dat met de bestelde spullen geld overbleef.

Dus in jouw geval zou je kunnen regelen dat je totall los bent en een hoop geld uitgekeert krijgt. (meer dan de dagwaarde!)

Waardoor je met dat geld en het geld van de schademotor iets moois nieuw kan kopen.


naja als ik er maar wat voor terug krijg, kan er nu niet veel meer aan doen denk,

ben wel al vast aan kijken naar nieuwe bike, iemand nog ideeen van goeie dealers enzo
 
hp hilversum?............niet veel goeds over gehoord....

niet van eigen ervaring.

hee daphfff ook weer wakker ?..je hebt leuk ritje gemist hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan