Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al gezien dat de snelheidsaanduiding maar magertjes was...
V : wat staat voor : tot 240.. (wat dan wel weer de exacte fabrieksopgave is.. maar toch)


Dat is beter dan een T bandje tot 190 kan je beter een twingo kopen })
Dat is nog een respectabele snelheid voor een koekblik :Y
 
Ik had al gezien dat de snelheidsaanduiding maar magertjes was...
V : wat staat voor : tot 240.. (wat dan wel weer de exacte fabrieksopgave is.. maar toch)
Ik zou een Y of W banden eisen. ZR, dat kan ook.

Idd geen chinese rommel, Cheng shin, Wanli, BCT (Bejing Capital Tyre _O- echt! ) oid.
 
Ik zou een Y of W banden eisen. ZR, dat kan ook.

Idd geen chinese rommel, Cheng shin, Wanli, BCT (Bejing Capital Tyre _O- echt! ) oid.

hmmmz Z is zat voor een T5!! vergeet niet dat die banden getest zijn voor snelheden hoger dan de voorgeschreven snelheid...
banden gaan er pas aan als je meer dan 30 minuten met 300 op de teller blijft doorrijden(warmte opbouw en drukverschillen werken daar aan mee) y/w is nogal overdreven denk ik zo... bedoel T5 loopt op teller idd dik 240!!(echte kilometers om en nabij de 230 max)

maar goed waar ik dan wel weer mee eens ben is dat ze idd niet die goedkope baggerzooi er op moeten leggen, dat doet in dit geval zeker afbreuk aan de auto!!!!
 
hmmmz Z is zat voor een T5!! vergeet niet dat die banden getest zijn voor snelheden hoger dan de voorgeschreven snelheid...
banden gaan er pas aan als je meer dan 30 minuten met 300 op de teller blijft doorrijden(warmte opbouw en drukverschillen werken daar aan mee) y/w is nogal overdreven denk ik zo... bedoel T5 loopt op teller idd dik 240!!(echte kilometers om en nabij de 230 max)

maar goed waar ik dan wel weer mee eens ben is dat ze idd niet die goedkope baggerzooi er op moeten leggen, dat doet in dit geval zeker afbreuk aan de auto!!!!
Vergeet niet dat De Gids zijn Volvo gaat chippen. 8-)

Ja, ik weet ook hoe het zit met de snelheidscoderingen. Ik zit in de autowereld ;)
 
Vergeet niet dat De Gids zijn Volvo gaat chippen. 8-)

Ja, ik weet ook hoe het zit met de snelheidscoderingen. Ik zit in de autowereld ;)

he van een chip gaat je auto niet ineens(wow mike....bla bla) 30 km harder he!!

bandenwereldje en auto wereld heb ik ook ingezeten ja... maar goed zodra er maar goede banden onderzitten is het goed!!!
 
he van een chip gaat je auto niet ineens(wow mike....bla bla) 30 km harder he!!

bandenwereldje en auto wereld heb ik ook ingezeten ja... maar goed zodra er maar goede banden onderzitten is het goed!!!
_O- , dat klopt idd dat auto niet ineens harder gaat rijden na het chippen. Hij zit vast aan de overbrengingsverhouding van zijn bak en de toerenbegrenzer.

De garage waar Gidsie zijn T5 vandaan heeft gehaald moet idd A-merk banden onder zetten. ;)

P.S Mijn vader's Saab 9-5 2.3t met 170 pk motor is gehomologeerd op de Y codering, nu zitten er V banden onder. Pilot Primacy HP.
 
Goede morgen ieder
full
 
Mogguh :W



@ Nocer: :N die daar onder zitten gaan +- een ton mee. Dat halen de MPP's niet helemaal :X
 
Vergeet niet dat De Gids zijn Volvo gaat chippen. 8-)
Ik heb me bedacht, ik ga niet chippen. Het is nog maar de vraag of de aut. versnellingsbak (die toch al 160k gelopen heeft) die extra Nm's kan behappen... Ik houd het liever heel allemaal.. :Y
Ik hou het op Pilot Powers 2CT :P

:/
Als je die met je bus mooi rond kan rijden, dan heb je van mij eeuwig respect verdiend! :P
 
:W Morning all :W

Kersje heeft weer eens zo'n day @the office dat het allemaal niet gaat zoals gewenst...
Veeeeeeeeeeeeeel tot 10 tellen vandaag...of 20, of 50 of 100.... B|
 
middaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggg :W

Het lijkt erop dat ik 2 weekjes voornamelijk mag analyseren (lees MFen) en daarna lekker 2 weken niet op m'n werk hoef te verschijnen! *D

Best lekker af en toe zo'n rustige periode *O*

fijne dag allemaal :W


edit; @ kersje, probeer anders eens tot 1000 te tellen, werkt dat niet dan is de zaak hopeloos vandaag
 
Laatst bewerkt:
:W Morning all :W

Kersje heeft weer eens zo'n day @the office dat het allemaal niet gaat zoals gewenst...
Veeeeeeeeeeeeeel tot 10 tellen vandaag...of 20, of 50 of 100.... B|

hello!

je hebt wel vaak van die dagen zeg?
lijkt mij niet echt leuk werk..

lekker rustig hier zeg :W
 
@mm: waar moet ik de tijd vandaan halen om tot 1000 te tellen joh :? _O-
Jij hebt wel ff mazzel dan zeg! Ik ben ook wel toe aan een beetje vakantie...

hello!

je hebt wel vaak van die dagen zeg?
lijkt mij niet echt leuk werk..

Het hoort een beetje bij het reclamevak he, zeker bij een groeiend bureau als de onze...

En het blijft uiteindelijk mijn keuze om hier te blijven of niet, maar klagen mag ik best af en toe...daar zijn jullie nou eenmaal de pispaaltjes voor *D
Indien gewenst wil ik me ook wel aanmelden bij een ander forum hoor, dan hoeven jullie niet steeds de L*L te zijn ;)

En tja, het werk is verder wel erg leuk en afwisselend. Ik zou me in ander werk al snel kapot vervelen, en ja: ik spreek uit ervaring :Y

Goed, we gaan weer vrolijk verder in de crisis hier!
Jullie ook allemaal veeeeeeeeeeeeel succes in jullie eigen crisissen *O*
 
@mm: waar moet ik de tijd vandaan halen om tot 1000 te tellen joh :? _O-
Jij hebt wel ff mazzel dan zeg! Ik ben ook wel toe aan een beetje vakantie...


uhhh tja, dat vraag ik me soms ook wel af :+

Nou ja vakantie... ga dan wel verhuizen he dus dan is 2 weekjes misschien nog wel te weinig :X
Maar ff weg van m'n werk is soms wel erg lekker!
en huisje is ook errug leuk
*O* ... dus ja eigenlijk toch wel een beetje vakantie... *O*

Alleen het uitpakken van die zooi van mij :X |( :+

Blijf jij maar lekker hier tegen ons stoom afblazen hoor, allemaal de meesten hebben een best dikke huid en brede rug dacht ik zo! *D ;)
Voor ons is het toch een ver van m'n bed show
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor Kersje, scheld maar raak :Y



Als het te erg wordt, beland je vanzelf achter het filter :+
 
Laatst bewerkt:
Het filter van de modjes of van jou :? :+
En ga jij eens ff heel snel aan het werk :Y

@mm: ja, jij mag fijn verhuizen!! Dat is weinig ontspannen trouwens. Stressfactor nummer 1 hoor je wel eens, maar goed...daarna heb je wel een heerlijk eigen plekkie natuurlijk! Wanneer is de HWP :? O-)
 
Het filter van de modjes of van jou :? :+
En ga jij eens ff heel snel aan het werk :Y
Het filter die de modjes gebruiken heeft meteen iedereen plezier van ;)


@mm: ja, jij mag fijn verhuizen!! Dat is weinig ontspannen trouwens. Stressfactor nummer 1 hoor je wel eens, maar goed...daarna heb je wel een heerlijk eigen plekkie natuurlijk! Wanneer is de HWP :? O-)
:^
 
Dan heb ik voorkeur voor de 23e.
Kun je daar rekening mee houden?
 
Ik ben op de 20e augustus jarig...ook in 2010, maar dat staat vast al in je agenda, dus dan weet je dat het dan ook niet kan :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan