Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook goeiemiddag! :W
Kersje heeft weer eens zo'n day @the office dat het allemaal niet gaat zoals gewenst...
Veeeeeeeeeeeeeel tot 10 tellen vandaag...of 20, of 50 of 100.... B|

Bij mij is het dan niet op kantoor, maar in het magazijn, maar de rest komt me bekend voor. Terwijl de kinderziektes van de vorige verandering nog niet verholpen zijn, komt de volgende verandering er al weer aan. :(

Gelukkig mag ik (mits niet te vaak) op m'n werk in dit soort gevallen een getergde oerkreet brullen. }) En als dat niet kan, en diep ademhalen niet helpt, dan helpt mij tot tien tellen ook niet. Bij mij werkt wel het in gedachten opzeggen van een niet alledaags alfabet, zoals het griekse, het NATO spellingsalfabet of de ezelsbrug voor de Morse-code. Meestal ben ik weer genoeg afgekoeld voordat ik aan het eind ben. :+

Misschien ben jij ook beter geholpen met iets anders dan getallen? :?

@mm: waar moet ik de tijd vandaan halen om tot 1000 te tellen joh :? _O-
Jij hebt wel ff mazzel dan zeg! Ik ben ook wel toe aan een beetje vakantie...Het hoort een beetje bij het reclamevak he, zeker bij een groeiend bureau als de onze...

En het blijft uiteindelijk mijn keuze om hier te blijven of niet, maar klagen mag ik best af en toe...daar zijn jullie nou eenmaal de pispaaltjes voor *D
Indien gewenst wil ik me ook wel aanmelden bij een ander forum hoor, dan hoeven jullie niet steeds de L*L te zijn ;)

En tja, het werk is verder wel erg leuk en afwisselend. Ik zou me in ander werk al snel kapot vervelen, en ja: ik spreek uit ervaring :Y

Goed, we gaan weer vrolijk verder in de crisis hier!
Jullie ook allemaal veeeeeeeeeeeeel succes in jullie eigen crisissen *O*

:^ :Y
 
_O- hebben ze in het journaal over het verbod om sex te hebben met dieren en ff later in de 2e kamer hebben ze het over mieren neuken _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan