Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat je gemist hebt??? Een BBQ!!!
En dat noemt zich een BBQ freak... :N
Heb je nou de eerste BBQ van het jaar gemist? Of had je al een BBQ gehad.. :)

@Xtra: heb je die pasta-salade nou uiteindelijk nog geproeft? :P

Hier geen uitnodiging gezien :N
Dus dan ben ik er niet he :P

Komen iig nog genoeg bbq's aan :Y
Staan er inmiddels 12 in mijn agenda *O*
 
12 pas? Man.... wat zul jij afvallen dan ;)

Tis nog vroeg in het seizoen he ;)
Meestal heb ik in januari/ februari de bbq al een keer gebruikt :Y
Maar het is me een partij baggerweer geweest tot nu toe -O-
Wel een paar mooie dagen gehad, maar geen kans gezien om te bbq-en.

Maar gaat helemaal goed komen *O*
 
:Y beetje meer zon zou mogen, maar het is iig droog.

Zo weer ff buiten spelen (hout hakken :P )
 
:W Hoiiiiiiiiiiiiiiiii :W

<hier had Kersje een heel mooi verhaal getikt over haar weekend, haar spannende ervaringen en sjow, maar MF liep helaas vast, dus dat zullen jullie nooit weten>

:W Dag allemaal, fijne werkdag nog verder of hak ze of zo *D
 
Hoi lui,

Vanochtend de Africa Twin gepakt en eens per verrassing richting onze lange vriend Wilco gecruist. Had zijn zaak nog nooit gezien en die wilde ik ook wel eens zien. Mooi doel, lekker koffie, 't was gezellig. Maar toen.....


Droppie reed weg en ging linksaf bij de kruising voor zijn zaak. Droppie trekt op. en 30m voor me komt een auto uit een uitrit ineens de weg op, volledig gespert ! Ik vol remmen, kon geen kant op. Vlam over slecht stuk asfalt en putdeksels verloor ik de grip en sodemieterde onderuit. (ook nog koude banden 't was echt om de hoek bij Wilco)
Bn redlijk hard terecht gekomen en op t laatste moment terwijl ik en motor nog gleden reed auto snel even stukkie door. ZOEF, kraaattsj , hele handel erlangs. Zooi mensn eromheen. Pliessie en ambulance kwam ter plekke met toeters en bellen. (wilco wist nog van niks)
Boel opgenomen bij de politie. klaar.
Nou 'leek' de schade aan de AT mee te vallen en dankzij de valbugels was de twin ook nog rijdbaar.

Volg ik die muts naar d'r huis, reed ze bijna een kind aan zonder dat ze dat doorhad :X ,schadeformuliern ingevuld thuis OK.

Nou effe langs Ro geweest, schade wat bekeken en opgeschreven -O- Toch nog wel meer dan ik eerst dacht, valbeugels zijn goed ontzet, deukje in tank etc. Nou ja, komt wel als de schade expert er is. Daarna door naar huis gereden, op en afstappen ging al flink lastig :P

Net heet gedoucht en nu komt de stijfheid en pijn in mijn linker onderbeen hoor, t zeurt al flink. Polsen beide ook zeer :$


%$&^%$^$#!%!$#^%%$@^^%$@ !!!!! :(


ZO ;)

Jeetje Luc..... Damn! -O- Gelukkig dat jij in ieder geval vrij weinig hebt joh!
Sterkte!!
2de dag is altijd het ergst met de spierpijn :X


@Pino. Heb je een mailtje gestuurd met linkje ;)
 
Moet je wat meer om het gelul heen lezen :P
Idd nog genoeg tijd om te bbq dit jaar :Y

Jij 12 bbq, geen vrienden van mij zeker '(

Goeieaaaaaaaf :W

Tja, er wordt meer ge OH't over van alles, dan mis je wel eens wat ;)
Heb voor het gemak jou bbq ook meegerekent :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan