Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P

goed, ze voelt de plof eraankomen, so we'll see...

even nadenken over opbrengsten motor, gemis aan kans op ritje..
denk niet dat ik m wegdoe :')

hoest met jou ? lekker bezig? werk beetje oke nu?
voor die paar tientjes dat ie nog opbrengt zou ik hem gewoon erbij houden :')





:+ ;)
 
:^




En geen dikke Volvo kopen als de aanschaf zelfs al te veel is.

Het ding kost ook nog eens veel bij gebruik namelijk :P
 
Dat ouwe gebakje van jou zal niet zo heel veel meer opleveren, toch :? Kan je vast geen dikke VloVlo van kopen iig *D En nu heb je, voor het geval je gek wordt van die kleine, altijd nog een goed excuus om ff uit te waaien ;)
:^
("Schat, ik moet echt de motor weer ff starten hoor...die moet eens per maand ff 100km lopen om betrouwbaar te blijven..." O-) )

De waarheid is nog altijd het beste smoesje. }) Ook een motorfiets wordt blij van een beetje aandacht. :Y :)
_O-



Vandaag weer zo'n koekblikker die op het laatste moment van de rechtse van de twee stroken voor rechtdoor toch nog linksaf moest. :( Dan ga ik maar rechtdoor over de strook voor rechtsaf. :Y

Dit was in Utrecht, op het 24 Oktoberplein de stad in. Zeker nu de afrit Vleuten/Oog in Al dicht is, is de spits hier heftig. En dan gaan ze het komend half jaar ook nog het wegdek vervangen vanaf dit plein tot aan de Croeselaan. Tegen de tijd dat dat af is, is verkeersplein Hooggelegen (aan de ander kant van het kanaal) aan de beurt voor sloop en nieuwbouw. :/

Het forensen wordt zo in elk geval geen sleur. :+
 
Laatst bewerkt:
Goeienavond samen!

@thijssie: motortje er gewoon bijhouden. Die VFR verkopen levert je hoogstens 3 tanken benzine op voor de V70... ;)
Hey, maareh, spannende tijden man! Ik zou denk ik m'n nagels tot aan de eerste kootjes opvreten van nerveusiteit.. :Y
Als de tijd daar is krijgen we toch wel een fotootje te zien van de trotse moeder en jullie baby?

@zot: een naakt pootje kun je toch wel handlen? :+

Techniek voor het lopen is trouwens niet zo heel ingewikkeld hoor. Je moet net doen alsof je iemand een knietje geeft en dan je been stoppen. Dan zwaait dat ding naar voren en moetie op de hak landen. Dan beweeg je je been naar achteren om 'm op slot te laten springen en dan kun je er op steunen. Hatsiekiedeej, kind kan de was doen :z

Morgen proef rijles. Invalidenparkeerplaats is ook aangevraagd. The wheels are in motion zullen we maar zeggen.

Als ik weer zelf kan rijden, kom ik op een zaterdag een bakkie bij je doen zot!
 
Goeienavond samen!

@thijssie: motortje er gewoon bijhouden. Die VFR verkopen levert je hoogstens 3 tanken benzine op voor de V70... ;)
Hey, maareh, spannende tijden man! Ik zou denk ik m'n nagels tot aan de eerste kootjes opvreten van nerveusiteit.. :Y
Als de tijd daar is krijgen we toch wel een fotootje te zien van de trotse moeder en jullie baby?

@zot: een naakt pootje kun je toch wel handlen? :+

Techniek voor het lopen is trouwens niet zo heel ingewikkeld hoor. Je moet net doen alsof je iemand een knietje geeft en dan je been stoppen. Dan zwaait dat ding naar voren en moetie op de hak landen. Dan beweeg je je been naar achteren om 'm op slot te laten springen en dan kun je er op steunen. Hatsiekiedeej, kind kan de was doen :z

Morgen proef rijles. Invalidenparkeerplaats is ook aangevraagd. The wheels are in motion zullen we maar zeggen.

Als ik weer zelf kan rijden, kom ik op een zaterdag een bakkie bij je doen zot!

Klinkt inderdaad niet ingewikkeld, maar je moet het wel even onder de knie krijgen zeg maar :9
 
Iets specifieks waar we naar moeten kijken, bepaalde tijd :?

Als ik langer dan een kwartier naar de camping zender ( :r ) ga kijken, krijg ik moordneigingen. })

@all : :W Morning

SMS6.. hoe belangrijk kan het zijn, w.s. staat ze bij Piet Paulusma te Oet Moanen ofzo... :P
 
Goeienavond samen!

@thijssie: motortje er gewoon bijhouden. Die VFR verkopen levert je hoogstens 3 tanken benzine op voor de V70... ;)
Hey, maareh, spannende tijden man! Ik zou denk ik m'n nagels tot aan de eerste kootjes opvreten van nerveusiteit.. :Y
Als de tijd daar is krijgen we toch wel een fotootje te zien van de trotse moeder en jullie baby?

@zot: een naakt pootje kun je toch wel handlen? :+

Techniek voor het lopen is trouwens niet zo heel ingewikkeld hoor. Je moet net doen alsof je iemand een knietje geeft en dan je been stoppen. Dan zwaait dat ding naar voren en moetie op de hak landen. Dan beweeg je je been naar achteren om 'm op slot te laten springen en dan kun je er op steunen. Hatsiekiedeej, kind kan de was doen :z

Morgen proef rijles. Invalidenparkeerplaats is ook aangevraagd. The wheels are in motion zullen we maar zeggen.

Als ik weer zelf kan rijden, kom ik op een zaterdag een bakkie bij je doen zot!

Klinkt ERG goed gids :Y
 
:W Hoiiiiiiiii allemaal!! :W

SMS6.. hoe belangrijk kan het zijn, w.s. staat ze bij Piet Paulusma te Oet Moanen ofzo... :P

Het is vanavond, in Shownieuws...mogen jullie zelf bepalen wat erger is, dat of Piet ;)
En morgen in de Televaag...

Tja, doelgroep hè, daar draait het allemaal om :Y

Maar geen zorgen, ik zit er zelf niet in hoor! Ik ben van achter de schermen hè *D

:W Tschussssss :W Werk ze all *O*
 
:W Hoiiiiiiiii allemaal!! :WHet is vanavond, in Shownieuws...mogen jullie zelf bepalen wat erger is, dat of Piet ;)
En morgen in de Televaag...

Tja, doelgroep hè, daar draait het allemaal om :Y

Maar geen zorgen, ik zit er zelf niet in hoor! Ik ben van achter de schermen hè *D

:W Tschussssss :W Werk ze all *O*

Waarom zou ik dan kijken als jij er zelf niet inzit ? -O-
Beetje ons lekker maken met een dood vogeltje ;(

Zal het morgen zowiezo lezen in de televaag, omdat ik die loop :P
(krijg soms het idee dat de telegraaf SMS6 Shownieuws in papiervorm is... wordt bevestigd door het feit dat als iets belangrijk is, (volgens de televaag) het (de header)gelijk heel groot op de voorpagina staat. Dan weten de lezers dat het belangrijk is :Y)
 
Mogguh allen
full
 
:N

is een binnindemper uit een andere uitlaat.

@Degids

stoer man.
ik kwam tijdens het scrollen plots iets naakts tegen B|


Maar nog wel een goeie grap :)



Wel iets waar je voor moet oppassen op fora als dit. Een compleet onwetende die een vraag stelt en dan advies van de 'experts' blindelings opvolgt..
 
Zow dan, net terug van de proef-rijles. Sinds 6 oktober niet meer zelf gereden en voor de auto geldt dat nog wel een paar weken extra.

Ging allemaal goed, 11 april rijtest van het CBR. Ik verwacht geen problemen. Eind april zelf rijden! :Y

Ook nog gelopen op de prothese vandaag. Ik kwam vandaag wel tot onderaan de koker met m'n stomp. De lengte was nu ook helemaal goed. Het lopen ging hartstikke goed! Dus ik ben weer een blij mens! *O*
Ik kwam er wel achter dat ik het nog niet zonder steun kan. Toen ik het probeerde ging ik bijna op me smoel.. _O-

Ik ga eens kijken of ik volgende week met krukken erbij kan gaan lopen in plaats van in de brug. Ik heb d'r zin an! *D
 
Zow dan, net terug van de proef-rijles. Sinds 6 oktober niet meer zelf gereden en voor de auto geldt dat nog wel een paar weken extra.

Ging allemaal goed, 11 april rijtest van het CBR. Ik verwacht geen problemen. Eind april zelf rijden! :Y

Ook nog gelopen op de prothese vandaag. Ik kwam vandaag wel tot onderaan de koker met m'n stomp. De lengte was nu ook helemaal goed. Het lopen ging hartstikke goed! Dus ik ben weer een blij mens! *O*
Ik kwam er wel achter dat ik het nog niet zonder steun kan. Toen ik het probeerde ging ik bijna op me smoel.. _O-

Ik ga eens kijken of ik volgende week met krukken erbij kan gaan lopen in plaats van in de brug. Ik heb d'r zin an! *D

Mooi om te horen *O*
 
@ degids fijn om te lezen dat het goed gaat met jou. petje af :}
trouwens jullie hebben een hele mooie auto :9~
 
Zow dan, net terug van de proef-rijles. Sinds 6 oktober niet meer zelf gereden en voor de auto geldt dat nog wel een paar weken extra.

Ging allemaal goed, 11 april rijtest van het CBR. Ik verwacht geen problemen. Eind april zelf rijden! :Y

Ook nog gelopen op de prothese vandaag. Ik kwam vandaag wel tot onderaan de koker met m'n stomp. De lengte was nu ook helemaal goed. Het lopen ging hartstikke goed! Dus ik ben weer een blij mens! *O*
Ik kwam er wel achter dat ik het nog niet zonder steun kan. Toen ik het probeerde ging ik bijna op me smoel.. _O-

Ik ga eens kijken of ik volgende week met krukken erbij kan gaan lopen in plaats van in de brug. Ik heb d'r zin an! *D
Goed man! *D
Gidsie straks weer helemaal mobiel!



Lopen lastig, geloof ik meteen. Duurt vast wel ff voor je begrijpt hoe die prothese werkt en je evenwicht erop aangepast is.
*O* Super vooruitgang zo ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan