Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen :W

full


Zomaar :P omdat het de laatste tijd weinig werd gepost. -O-
 
Mooi plaatje, daar niet van, maar moet dat nou weer? :?

Ik kan dit topic eigenlijk niet fatsoenlijk openen zonder het risisco te lopen dat er een enorme foto recht in beeld verschijnt. Vooral leuk op de Uni, tijdens het werk of als je vriendin meekijkt.

:W Utrecht.
 
Mooi plaatje, daar niet van, maar moet dat nou weer? :?

Ik kan dit topic eigenlijk niet fatsoenlijk openen zonder het risisco te lopen dat er een enorme foto recht in beeld verschijnt. Vooral leuk op de Uni, tijdens het werk of als je vriendin meekijkt.

:W Utrecht.

_O-
Dacht dat alleen thijsje zich moest verantwoorden als iemand ANDERS een plaatje post van een dame :+
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet eens het gevoel hebben dat ik me zou moet verantwoorden, maar goed, maar dergelijke plaatjes is op zijn minst vragen om opmerkingen als die tijdens een computercollege op je scherm verschijnen.
 
Ik wil niet eens het gevoel hebben dat ik me zou moet verantwoorden, maar goed, maar dergelijke plaatjes is op zijn minst vragen om opmerkingen als die tijdens een computercollege op je scherm verschijnen.
Tip: Doen wat je hoort te doen daar...
 
ik heb op vrijdag van 9 tot 5 computercollege. Ik weet niet wat jij doet, maar af en toe pauze houden als je zolang in excell zit te kutten kan ik je wel aanraden.


Als ik 99% naakte vrouwen wil ziewn zijn daar volgens mij andere fora voor, maar goed, plaats die plaatjes maar weer lekker hoor.
 
De tering zeg, de ene zeikerd is net opgetieft of de ander komt binnen :W
 
ik heb op vrijdag van 9 tot 5 computercollege. Ik weet niet wat jij doet, maar af en toe pauze houden als je zolang in excell zit te kutten kan ik je wel aanraden.


Als ik 99% naakte vrouwen wil ziewn zijn daar volgens mij andere fora voor, maar goed, plaats die plaatjes maar weer lekker hoor.

Zit jij van 9 tot 5 in excel te kutten ?
Wat voor computer college is dat ? Van de opleiding boekhouden :?
 
Mag wel, zo lang er geen open wonden verschijnen ;)

Pfffff, motoren en mooie dames gaan nou eenmaal goed samen.
Helaas is dat in het echt vrij zeldzaam :/
 
:^

En juist leuk die foto's *D
Is beter dan naar buiten kijken met dat r#kweer -O-



Nu al wakker, whisky niet goed zijn werk gedaan zeker :9
Is idd niet echt lekker buiten dus de tuin maar in dan *D

Komt over een uurtje of 2 wel hoop ik, ff kijken of mijn ogen nog willen in het zonlicht 8-)

pino gaat noooooooooit meer lassen zonder lasbril 8-)
 
Nu al wakker, whisky niet goed zijn werk gedaan zeker :9
Is idd niet echt lekker buiten dus de tuin maar in dan *D

Komt over een uurtje of 2 wel hoop ik, ff kijken of mijn ogen nog willen in het zonlicht 8-)

pino gaat noooooooooit meer lassen zonder lasbril 8-)
joh :P

moguhhh utreg *D
 
Raar weer of niet maar heb ff lekker me motor weer gepakt was heerlijk weer. *D

Halfjaartje stilgestaan ( :X i know :+ ) maar zonder problemo starten en gassen. })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan