Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi plaatje, daar niet van, maar moet dat nou weer? :?

Ik kan dit topic eigenlijk niet fatsoenlijk openen zonder het risisco te lopen dat er een enorme foto recht in beeld verschijnt. Vooral leuk op de Uni, tijdens het werk of als je vriendin meekijkt.

:W Utrecht.
Heerlijk toch van die lekkere wieve op de vroege ochtend! *D *D :Y

vin je vriendin dat dan erg? je kan het ook gebruiken om aan te geven dat ze ook zo een setje moet kopen...



:+
 
Zit jij van 9 tot 5 in excel te kutten ?
Wat voor computer college is dat ? Van de opleiding boekhouden :?

uirekenen of jij welk droge voetjes houdt de eerst volgende keer dat het regent in Duitsland. 't Is dat mijn voetjes ook nat zouden kunnen worden, anders is het blijkbaar verspilde moeite.

Die foto's van vrouwen en motoren kan ik niets op tegen hebben (zoalng de kleding aanwezig is en niet tè minimaal), maar die 3 op die foto hebben nauwelijks iets aan. Aangezien ik geen bouwvakker ben en er dus niet stoer over hoef te doen vind ik dat storend. Als je mij dan een zeikert vind, best.
 
Laatst bewerkt:
:}

meer meer }) Of mag dat niet?

[afbeelding]


over dat zeiken: idd daarom post ik ook weinig meer hier. zeiken over een foto pfff lekker belangrijk



Da's toevallig net de foto die ik twee dagen geleden op een ander motorforum gepost heb.



IN een daarvoor bestemd topic.

Enige mooie trike die ik ooit gezien heb. Die cleane stijl van Exile is gewoon goed. Wat er op zit mag er opzich ook zeker wezen.

Zeiken over een foto.... weet je wat voor gezeik ik van anderen krijg als ik die foto open?

Maar goed, ik ga weer weg uit jullie topic hoor, don't worry, ruk maar weer lekker verder.
 
Iemand bekend met die jongens van Fastbikes??

Van Calais naar Nice, 1000+ kilometer in 6 uur met 10 tankstops :}


Ik heb hier het originele filmpje van liggen dat een uur duurt.

Dit zijn diezelfde jongens weer :+


_O-
 
:Z :Z

tieten zijn gewoon lekker om te zien :Y :Y

avond utreg :W
zo tactvol he _O-

wel waar.. daar niet van

Iemand bekend met die jongens van Fastbikes??

Van Calais naar Nice, 1000+ kilometer in 6 uur met 10 tankstops :}


Ik heb hier het originele filmpje van liggen dat een uur duurt.

Dit zijn diezelfde jongens weer :+


_O-
k ben wel bekend met de mensen van Fastbikes.. filmpje van ze op me Hyves staan *D

zo ff deze filmpies kijke K heb ze net zitten kijken, damn die gasten kunnen echt wel rijden :Y en tja, een foutje kan altijd gebeuren.. zoals die vertel kerel het al zo mooi omschrijft 'wanneer de concentratie verzwakt, wordt het linker'.. :} :}
 
Laatst bewerkt:
Ja lekker ben jij, meteen een boze manuela achter me :+ _O-

:9~

[me="Michel27"]gaat denk ik ook maar een Kwaak kopen *O*[/me]

Zal wel loslopen ;)
Binnenkort maar weer eens bellen en afspreken :Y
Tis alweer een tijdje geleden he -O-
Groetjes iig aan de dames *D

@ Pino Ging rond 03.00 naar bed en was er om 10.00 uit ;)
Whiskey was goed hoor :9~

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is :+ :P

@ utr _O- & :W Hoestie?
 
Zal wel loslopen ;)
Binnenkort maar weer eens bellen en afspreken :Y
Tis alweer een tijdje geleden he -O-
Groetjes iig aan de dames *D

@ Pino Ging rond 03.00 naar bed en was er om 10.00 uit ;)
Whiskey was goed hoor :9~

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is :+ :P

@ utr _O- & :W Hoestie?

:W ik heb de griep,dus ik voel me best beroerd :Y
maar op zich gaat ie goed,maar er zijn van die dagen........ :X
t doet nog allemaal zeer he ;)
en hoe is ie daaro??


gaan er trouwens nog mensen van hier met elkaar richting assen de 27ste??
 
:W ik heb de griep,dus ik voel me best beroerd :Y
maar op zich gaat ie goed,maar er zijn van die dagen........ :X
t doet nog allemaal zeer he ;)
en hoe is ie daaro??


gaan er trouwens nog mensen van hier met elkaar richting assen de 27ste??

Das minder, hier half verkouden. Kan beter ff echt een weekje ziek zijn. Ben je er vanaf ;)
Ken het -O-
Verder alles hier goed *D

Wat is er de 27ste te doen?
 
Da's toevallig net de foto die ik twee dagen geleden op een ander motorforum gepost heb.



IN een daarvoor bestemd topic.

Enige mooie trike die ik ooit gezien heb. Die cleane stijl van Exile is gewoon goed. Wat er op zit mag er opzich ook zeker wezen.

Zeiken over een foto.... weet je wat voor gezeik ik van anderen krijg als ik die foto open?

Maar goed, ik ga weer weg uit jullie topic hoor, don't worry, ruk maar weer lekker verder.
-O-




Doei :W
 
om de aaf weer af te sluiten

full




O-)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh, gaat er nog gereden worden vandaag?

Naast wolkenvelden zijn er vandaag ook enkele perioden met zon. Daarbij schuiven er vanuit Belgie af en toe buien binnen, die vooral over de oostelijke provincies trekken. De wind is matig uit zuid tot zuidwest. Het kwik komt vanmiddag op een stand van 10 tot 13 graden uit. Vanavond en vannacht zijn er wolkenvelden en het wordt wat nevelig. voornamelijk in het zuidoosten en zuiden valt soms een bui.

Ik heb wel zin in een mooie lange rit richting het westen? :)

Ben momenteel mijn gps naar 2008 kaarten aan het updaten, (1 hour 6 minutes remaining) dus kan nu nog ff niet weg, maar verder ben ik de hele dag beschikbaar..
 
Laatst bewerkt:
Na een paar dag te weinig slaap is bij mij nu het mannetje met de hamer langsgekomen. Ja, 't is inderdaad mooi :] weer, maar ik ga vandaag alleen maar lekker duf met het huishouden bemoeien.

Iedereen die wel gaat rijden: Veel plezier! *O* En houd de glimmende kant boven! :Y

Vertaling voor Stefan-- en andere niet-poetsers: Houd het rubber op de weg! :+
 
Laatst bewerkt:
Iemand bekend met die jongens van Fastbikes??

Van Calais naar Nice, 1000+ kilometer in 6 uur met 10 tankstops :}


Ik heb hier het originele filmpje van liggen dat een uur duurt.

Dit zijn diezelfde jongens weer :+


_O-


Mooi filmpies van die gasten ja, copieer hem ff voor me :Y

Hier licht bewolkt maar nog droog 8-)
 
~
Da's toevallig net de foto die ik twee dagen geleden op een ander motorforum gepost heb.



IN een daarvoor bestemd topic.

Enige mooie trike die ik ooit gezien heb. Die cleane stijl van Exile is gewoon goed. Wat er op zit mag er opzich ook zeker wezen.

Zeiken over een foto.... weet je wat voor gezeik ik van anderen krijg als ik die foto open?

Maar goed, ik ga weer weg uit jullie topic hoor, don't worry, ruk maar weer lekker verder.[/
quote]

:X
 
Laatst bewerkt:
\
Da's toevallig net de foto die ik twee dagen geleden op een ander motorforum gepost heb.



IN een daarvoor bestemd topic.

Enige mooie trike die ik ooit gezien heb. Die cleane stijl van Exile is gewoon goed. Wat er op zit mag er opzich ook zeker wezen.

Zeiken over een foto.... weet je wat voor gezeik ik van anderen krijg als ik die foto open?

Maar goed, ik ga weer weg uit jullie topic hoor, don't worry, ruk maar weer lekker verder.[/
quote]

:X


_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan