Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
clip is leuk in elkaar gezet,maar verder is het echt een draak van een liedje haha,vind t voor geen meter klinken :X
gaan ze ook vast niet draaien morgen :+
 
voor all die gaan
full
veel plezier ik ga ff klusje doen :W
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
[me="Svijf"]is *D [/me]

Vandaag eindelijk (na 3 maanden) de uitslag van mijn her gekregen voor onderhoudsdeskundige brandmeldinstallaties :Y

En nu wel geslaagd voor alle 3 de onderdelen *O*
1e keer voor alle drie gezakt :X

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
[me="Svijf"]is *D [/me]

Vandaag eindelijk (na 3 maanden) de uitslag van mijn her gekregen voor onderhoudsdeskundige brandmeldinstallaties :Y

En nu wel geslaagd voor alle 3 de onderdelen *O*
1e keer voor alle drie gezakt :X

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd man. :} *O*

Had het eerder gehad dan had je afgelopen week op mijn werk dat kunnen doen. :P

Binnenkort algehele brandoefening met baricades, rook en andere dingen. :9 :')
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
[me="Svijf"]is *D [/me]

Vandaag eindelijk (na 3 maanden) de uitslag van mijn her gekregen voor onderhoudsdeskundige brandmeldinstallaties :Y

En nu wel geslaagd voor alle 3 de onderdelen *O*
1e keer voor alle drie gezakt :X

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Dan had je jezelf maar geen S5 moeten noemen: maar evengoed:

VAN HARTE GEFELICITEERD! ! !
 
Hoi lui,

Vanochtend de Africa Twin gepakt en eens per verrassing richting onze lange vriend Wilco gecruist. Had zijn zaak nog nooit gezien en die wilde ik ook wel eens zien. Mooi doel, lekker koffie, 't was gezellig. Maar toen.....


Droppie reed weg en ging linksaf bij de kruising voor zijn zaak. Droppie trekt op. en 30m voor me komt een auto uit een uitrit ineens de weg op, volledig gespert ! Ik vol remmen, kon geen kant op. Vlam over slecht stuk asfalt en putdeksels verloor ik de grip en sodemieterde onderuit. (ook nog koude banden 't was echt om de hoek bij Wilco)
Bn redlijk hard terecht gekomen en op t laatste moment terwijl ik en motor nog gleden reed auto snel even stukkie door. ZOEF, kraaattsj , hele handel erlangs. Zooi mensn eromheen. Pliessie en ambulance kwam ter plekke met toeters en bellen. (wilco wist nog van niks)
Boel opgenomen bij de politie. klaar.
Nou 'leek' de schade aan de AT mee te vallen en dankzij de valbugels was de twin ook nog rijdbaar.

Volg ik die muts naar d'r huis, reed ze bijna een kind aan zonder dat ze dat doorhad :X ,schadeformuliern ingevuld thuis OK.

Nou effe langs Ro geweest, schade wat bekeken en opgeschreven -O- Toch nog wel meer dan ik eerst dacht, valbeugels zijn goed ontzet, deukje in tank etc. Nou ja, komt wel als de schade expert er is. Daarna door naar huis gereden, op en afstappen ging al flink lastig :P

Net heet gedoucht en nu komt de stijfheid en pijn in mijn linker onderbeen hoor, t zeurt al flink. Polsen beide ook zeer :$


%$&^%$^$#!%!$#^%%$@^^%$@ !!!!! :(


ZO ;)
 
middag :W

@Svijf, gefeliciteerd!! *O* *O*

@ Dropkick, das minder '( succes met schade afhandeling
Hoop voor je dat de stijve spieren enzo ook meevallen morgen
 
middag :W

@S5: gefeliciteerd man

@droppie:

Droppie reed weg en ging linksaf bij de kruising voor zijn zaak. Droppie trekt op. en 30m voor me komt een auto uit een uitrit ineens de weg op, volledig gespert ! Ik vol remmen, kon geen kant op. Vlam over slecht stuk asfalt en putdeksels verloor ik de grip en sodemieterde onderuit. (ook nog koude banden 't was echt om de hoek bij Wilco)
Bn redlijk hard terecht gekomen en op t laatste moment terwijl ik en motor nog gleden reed auto snel even stukkie door. ZOEF, kraaattsj , hele handel erlangs. Zooi mensn eromheen. Pliessie en ambulance kwam ter plekke met toeters en bellen. (wilco wist nog van niks)
Boel opgenomen bij de politie. klaar.
Nou 'leek' de schade aan de AT mee te vallen en dankzij de valbugels was de twin ook nog rijdbaar.



%$&^%$^$#!%!$#^%%$@^^%$@ !!!!! :(


ZO ;)

dat is klote man!! gelukkig valt jou schade aan jezelf wel mee!

Wat een muts zeg!!
 
balen dropkick!! hopelijk kun je je morgen nog beetje bewegen,en idd succes met de afhandeling van de schade

@svijf,gefeliciteerd ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan