Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond RTL7 20.30 uur

Fixing the shadow

Thriller

De jonge en impulsieve agent Dan Saxon worstelt met zijn verleden en wordt door zijn corrupte overste ontslagen. Als Dan wordt benaderd door de geheime dienst, gaat hij undercover bij een motorbende. De bende houdt zich bezig met drugs, wapensmokkel en drank. Na enkele maanden blijkt dat Dan de grens tussen realiteit en zijn undercoverwerk steeds moeilijker kan trekken.

moet je gezien hebben
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :Z








Droppie: klote man, hoe gaat het nu? Spierpijn?

@S5: vorige keer niet ff gepost he? _O- ;) Gefeliciteerd! *D
 
@ Droppie, das nie zo mooi en ook dat nog bijna een kind meegepakt door de blinde kip achter de stuur -O-

Je bent wel goed vanaf gekomen, motor is vervangbaar.

@ All, goedemorgen.

@ S5, gefeliciteerd! Beter laat dan niets :)
 
Mogguh
full
 
Oh, da's al ff geleden dan ja.
Dan kan het wel gepost zijn hoor :P





Nog iemand rijden vandaag? _O-















&*(#$&^%@#%# kutweer!
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
[me="Svijf"]is *D [/me]

Vandaag eindelijk (na 3 maanden) de uitslag van mijn her gekregen voor onderhoudsdeskundige brandmeldinstallaties :Y

En nu wel geslaagd voor alle 3 de onderdelen *O*
1e keer voor alle drie gezakt :X

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
van harte!! *O*

Hoi lui,

Vanochtend de Africa Twin gepakt en eens per verrassing richting onze lange vriend Wilco gecruist. Had zijn zaak nog nooit gezien en die wilde ik ook wel eens zien. Mooi doel, lekker koffie, 't was gezellig. Maar toen.....


Droppie reed weg en ging linksaf bij de kruising voor zijn zaak. Droppie trekt op. en 30m voor me komt een auto uit een uitrit ineens de weg op, volledig gespert ! Ik vol remmen, kon geen kant op. Vlam over slecht stuk asfalt en putdeksels verloor ik de grip en sodemieterde onderuit. (ook nog koude banden 't was echt om de hoek bij Wilco)
Bn redlijk hard terecht gekomen en op t laatste moment terwijl ik en motor nog gleden reed auto snel even stukkie door. ZOEF, kraaattsj , hele handel erlangs. Zooi mensn eromheen. Pliessie en ambulance kwam ter plekke met toeters en bellen. (wilco wist nog van niks)
Boel opgenomen bij de politie. klaar.
Nou 'leek' de schade aan de AT mee te vallen en dankzij de valbugels was de twin ook nog rijdbaar.

Volg ik die muts naar d'r huis, reed ze bijna een kind aan zonder dat ze dat doorhad :X ,schadeformuliern ingevuld thuis OK.

Nou effe langs Ro geweest, schade wat bekeken en opgeschreven -O- Toch nog wel meer dan ik eerst dacht, valbeugels zijn goed ontzet, deukje in tank etc. Nou ja, komt wel als de schade expert er is. Daarna door naar huis gereden, op en afstappen ging al flink lastig :P

Net heet gedoucht en nu komt de stijfheid en pijn in mijn linker onderbeen hoor, t zeurt al flink. Polsen beide ook zeer :$


%$&^%$^$#!%!$#^%%$@^^%$@ !!!!! :(


ZO ;)
balen man!! gelukkig heb je niets gebroken! wijf had veel beter moeten kijken en succes met de afwikkeling :)
 
@ Dropkick balen man, succes met de afhandeling '(
@ Svijf gefeliciteerd, waar was je gisterenaaaf nou *O*

Lekker weertje mensen, ik blijf binnen :Z
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
[me="Svijf"]is *D [/me]

Vandaag eindelijk (na 3 maanden) de uitslag van mijn her gekregen voor onderhoudsdeskundige brandmeldinstallaties :Y

En nu wel geslaagd voor alle 3 de onderdelen *O*
1e keer voor alle drie gezakt :X

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Heeyyy goed man! Loon naar werken zullen we maar zeggen.. :Y

@dropkick: dat is wel effe balen zeg! :/ Stom wicht dat dan later ook nog bijna een kind aanrijdt... :X Je hebt mensen en je hebt boterletters...
 
Droppie: klote man, hoe gaat het nu? Spierpijn?



Ik werd vanochtend wakker met enorme harde stramme stijve.....















..... polsen, nek en vooral het linker onderbeen.


Ijs op pootje gehad, zwelling wat geslonken en het begint nu mooi te kleuren allemaal daarbeneden :P Gelukkig had ik mijn prive-zustertje die goed voor me kon zorgen gisteravond en vandaag maar vanaf nu mag ik weer alleen hinkelen.
Vrees alleen dat ik morgen nog niet op mijn werk kan komen :( Kan ik lekker eens de verzekering gaan bellen enzo B|


p.s. bedankt voor de beriggies allemaal :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat je gemist hebt??? Een BBQ!!!
En dat noemt zich een BBQ freak... :N
Heb je nou de eerste BBQ van het jaar gemist? Of had je al een BBQ gehad.. :)

@Xtra: heb je die pasta-salade nou uiteindelijk nog geproeft? :P


Dat is niet zo erg maar wie moest er nou vlees klaarmaken '(
Loesje en die liet gelijk al een hamburger crashen *D

Pasta salade was goed te eten, net als de rest :9
Dat het maar snel lekker weer word *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan