Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
even m'n nieuwste aanwinst showen *O*

full
 
Laatst bewerkt:
En de andere kant:

full


Er komt nog een "voor" en een "na" fotoshoot van de binnen kant. Die moet natuurlijk eerste even mooi aangekleed worden :P
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het zout niveau op de wegen in omgeving van Utrecht? Moet morgenvroeg naar Nieuwegein en het liefst met de motor maar heb zo me twijfels over het zoutgehalte.
 
Hoe is het zout niveau op de wegen in omgeving van Utrecht? Moet morgenvroeg naar Nieuwegein en het liefst met de motor maar heb zo me twijfels over het zoutgehalte.
Pittig maar voor de smaak mag er nog wel wat maggie bij. :9

Nee tis hier nog 1 zout bende, beetje regen wat er is heeft het nog niet wegdoen spoelen en op een nat wegdek icm pekel is minder prettig. Die rotzooi komt dan overal. :(
 
Ik heb net even aan de A12 gelikt en het valt best mee... zeker als je een pepersetje mee neemt :Y
 
Hoe is het zout niveau op de wegen in omgeving van Utrecht? Moet morgenvroeg naar Nieuwegein en het liefst met de motor maar heb zo me twijfels over het zoutgehalte.
Het is nou weer lekker aan het regenen hiero, dus het wordt wel weer lekker weggespoeld. Ook 180 km file nu nog, blijft ook veel pekel aan plakken aan die auto's :)
 
Hoe is het zout niveau op de wegen in omgeving van Utrecht? Moet morgenvroeg naar Nieuwegein en het liefst met de motor maar heb zo me twijfels over het zoutgehalte.


Als ik even mijn calculatie's zo hier ventileer :+

zeg ik:
Pak die motor en spoel dat ding erna gewoon even af met KOUD water. Anders lost t pekel op en gaat dat overal tussenzitten. Trouwens vannacht enzo nog fikse regen hier. Dat is ook gunstig :Y
 
:W



Loesje gaat luxe naar't circuit :P



[me="Xtra"]heeft een andere bus op't oog.[/me] 170PK :+
 
Als ik even mijn calculatie's zo hier ventileer :+

zeg ik:
Pak die motor en spoel dat ding erna gewoon even af met KOUD water. Anders lost t pekel op en gaat dat overal tussenzitten. Trouwens vannacht enzo nog fikse regen hier. Dat is ook gunstig :Y

:+ Ga dr ook maar op uit met de motor. Zal alemaal wel loslopen :]
 
goeiesmorgens :Z

zo maar weer even een dagje kangaroo pesten :Y
zie ik het park ook eens in het daglicht, in plaats van alleen 's nachts _O-

zonnetje schijnt hier , en hopelijk een lekkere dag.
veel plezier allemaal :W
 
TT-kaartjes besteld voor 2008 8-)

Ik ga zo effe boodschappen doen en dan es effe richting mijn beschadigde spullen.
Maar buiten zitten is wel HEEL optimistisch :?
 
TT-kaartjes besteld voor 2008 8-)

Ik ga zo effe boodschappen doen en dan es effe richting mijn beschadigde spullen.
Maar buiten zitten is wel HEEL optimistisch :?

Ik ga ff genieten van het zonnetje en je koek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan