Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-
Minder hard rijden scheelt draaien ;)Nee joh, ff 't kenteken eraf, bandjes op de juiste spanning en alles ff checken.
EN natuurlijk ff wassen en poetsen. Hij moet wel glimmen op 't circuit *D
Bus ff klaarmaken zodat ie erin kan

Jaaa ohhh..maar das een uurtje werk ;)

Ik moet m'n hele kuip nog bevestigen B|
 
Jaaa ohhh..maar das een uurtje werk ;)

Ik moet m'n hele kuip nog bevestigen B|
uhh zit die er niet meer op dan? :?

k moet nog BT002's erom laten leggen, nieuwe ketting set erop voor die tijd, andere kuipset erop, kenteken eraf. en dan heel houden natuurlijk :+
 
haha weer een leuke foto gezien:

[NORML]http://www.dumpert.nl/med...e_waar_je_bij_staat_.html[/NORML]

ac27347e_ze_naaien_je_waar_je_bij_staat.jpg
 
uhh zit die er niet meer op dan? :?

k moet nog BT002's erom laten leggen, nieuwe ketting set erop voor die tijd, andere kuipset erop, kenteken eraf. en dan heel houden natuurlijk :+

Heb er ook nu BT002 :9 Leek me toch verstandiger dan de 2ct´s })
Fiets heb een beurtje gehad en alles gecheckt door onze enige echte fietsenboer :} *D

Moet nog even alle boutjes bij elkaar gaan zoeken :X
En dan maar eens kijken of ik er nog wat van snap, eraf halen is toch makkelijker dan erop :P

:o


maar dat kan nu ook al?

Bus al klaar?

Ja opzich wel, moet er dus even de tijd voor nemen om alle boutjes bijelkaar te zoeken en kijken waar ze ookal weer moeten :+

Bussie is bijna klaar. Hij is bekleed en afdekkap van de laadklep is ook gefixt, nog niet geplaatst maar wel opmaat en geschilderd 8-)
Moet nog even kijken hoe ik die spanbanden bevestig. Heb ik zaterdag de tijd voor *D
 
Heb er ook nu BT002 :9 Leek me toch verstandiger dan de 2ct´s })
Fiets heb een beurtje gehad en alles gecheckt door onze enige echte fietsenboer :} *D

Moet nog even alle boutjes bij elkaar gaan zoeken :X
En dan maar eens kijken of ik er nog wat van snap, eraf halen is toch makkelijker dan erop :P
wrom leek het je verstandiger dan? k maak de switch omdat ik me de duuc vorige keer op 2ct's eraf ging, terwijl ik wel weet dat het daar niet door kwam.. maarja ff voor het fijne gevoel BT'tjes eronder :P

hahah maak je er toch ff snelsluiters op, heb je zo de kuipen er weer op en eraf :+
 
wrom leek het je verstandiger dan? k maak de switch omdat ik me de duuc vorige keer op 2ct's eraf ging, terwijl ik wel weet dat het daar niet door kwam.. maarja ff voor het fijne gevoel BT'tjes eronder :P

hahah maak je er toch ff snelsluiters op, heb je zo de kuipen er weer op en eraf :+

Omdat het de laatste keer op Almeria toch wel erg hard ging en ik toch een flink glij moment heb gehad. Zat zowaar tegen een kleine highsider aan.

Ik weet het...ik weet het...het ligt meestal aan de rijder :+

Maar wil toch het risico niet meer nemen :P

Snelsluiters is een optie idd :)
 
Hi peepz,

Ben weer AT-loos nu :/

Begin langzamerhand wel weer zin te krijgen in mijn t-cat :9
Maargoed, eerst eens alle centjes vangen en dan nwe helm kopen, zonder rijden magnie he ? :X
 
Jeetje wat een bijschriften hebben sommige:
-Kneedown 360- & * 07-10-07 Links en Rechts Knee-Down! *



Ik kan die allemaal tegelijk zonder iets te breken, wedden? :P
 
Laatst bewerkt:
Jeetje wat een bijschriften hebben sommige:
-Kneedown 360- & * 07-10-07 Links en Rechts Knee-Down! *



Ik kan die allemaal tegelijk zonder iets te breken, wedden? :P


Nee jouw onderschrift over caravans inhalen, dat is hem...!

:Y :+

Wat is er met je AT gebeurd? Hoewel ik een vermoeden heb als je ook een nieuwe helm moet...? :(
 
Omdat het de laatste keer op Almeria toch wel erg hard ging en ik toch een flink glij moment heb gehad. Zat zowaar tegen een kleine highsider aan.

Ik weet het...ik weet het...het ligt meestal aan de rijder :+

Maar wil toch het risico niet meer nemen :P

Snelsluiters is een optie idd :)
hmmz, dat is idd wel een goed punt om voor andere banden te gaan ja :P
 

:N Het is veiliger. Als jij onderuit schuift heb je weer een mes minder. :)

Hi peepz,

Ben weer AT-loos nu :/

Begin langzamerhand wel weer zin te krijgen in mijn t-cat :9
Maargoed, eerst eens alle centjes vangen en dan nwe helm kopen, zonder rijden magnie he ? :X

:W
Wel weer aan het kijken naar een andere? :9


hmmz, dat is idd wel een goed punt om voor andere banden te gaan ja :P


Grip :9
 
Gidsie plezier vandaag, hoop dat je snel dat papiertje of eigenlijk pasje weer terug hebt.

Inparkeren moet makkelijk te doen zijn met zo'n micra. *D :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan