Registreren bij louis.de lukt niet...??

riessie

MF veteraan
21 apr 2006
2.160
0
Rotterdam
Probeer al een paar uur een kundennummer te krijgen bij Louis...
Kan ten eerste al niet de volledige postcode invullen... en krijg ook geen mail met dat nummer...ook niet in ongewenste mail.... :(
Iemand ervaring hiermee...hoe het wel zou moeten...???
 
Bij je postcode kan je gewoon 4 cijfers invullen dat werkt wel.
Verder hoor je wel gewoon een mail van ze te krijgen dus misschien even een ander mail adres proberen.

Ik heb goede ervaring met louis en heb er een keer of 4 iets besteld via internet.
Nog geen problemen gehad :}
 
Bij je postcode kan je gewoon 4 cijfers invullen dat werkt wel.
Verder hoor je wel gewoon een mail van ze te krijgen dus misschien even een ander mail adres proberen.

Ik heb goede ervaring met louis en heb er een keer of 4 iets besteld via internet.
Nog geen problemen gehad :}


Oke...die 4 cijfers had ik idd ook gedaan...maar die mail komt dus nog steeds niet... zou die geen hotmail pakken...??
Lees ook veel goeds over louis... en nog beter...de prijzen zijn veeeel beter....
 
ja das ook een optie...
Maar daar ligt dus blijkbaar niet het probleem...zal wel is ander account aanmaken...op naam van mn ouders of mn vriendin...met andere (hot)mail.... is kijken of dat wel werkt...
 
Oke...die 4 cijfers had ik idd ook gedaan...maar die mail komt dus nog steeds niet... zou die geen hotmail pakken...??
Lees ook veel goeds over louis... en nog beter...de prijzen zijn veeeel beter....

Ik heb daar ook mijn hotmail adres ingevoerd dus dat mag het probleem niet zijn.

Het is een goede winkel, ze hebben ook erg veel, van goedkoop tot duur :Y
 
Zet een 0 voor je 4 cijfers van je postcode en zet de 2 letters van de postcode voor je plaatsnaam. (met een paar spaties ertussen natuurlijk)
Zo werkt het bij mij prima.
 
Mocht je een gmail accountje willen, ik heb er nog zat. Misschien dat dat wel werkt
met mail enzo. Ik hoor het wel als je er een wil.
 
Weer opnieuw ingeschreven...andere mail..ander adres... nu maar weer even afwachten...

Mooi de tijd om even op die andere site te kijken... blijf Nederlander he... :+
 
Je moet een 0 voor je postcode zetten en de letters weglaten.
Anders even onder kantoortijd bellen naar Louis, zijn altijd heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Wel makkelijk als je duits kan spreken.

Groeten, Broos.
 
Ga morgen wel bellen...mn duits is niet optimaal maar kan mezelf redelijk redden vaak...
Staat niet in ongewenste mappen trouwens....
 
Lees net dat ze op het bestelnummer ook engels praten...dus dan moet jet helemaal goedkomen... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan