Registreren en meteen iets te koop zetten

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Regelmatig zie je nieuwe users die meteen iets te koop zetten in Gezocht & Gevonden. Waarom registreert iemand zich dan? Om gezellig mee te discusieren of puur om iets te verkopen en nooit meer terug te komen?

Misschien is het iets om ervoor te zorgen dat nieuwe users bijv. de eerste 2 weken niet kunnen posten in Gezocht & Gevonden?

Wel bekijken natuurlijk, want als ik wat te koop heb staan ... :P
 
Waarom...? MF is meer dan alleen een discussie forum...Ook iemand die zich pas 1 dag heeft geregistreerd mag mee rondjes rijden, of naar het circuit...dus ook iets te koop zetten...voor hetzelfde geld is het net iets waar jij naar op zoek bent...
 
Waarom...? MF is meer dan alleen een discussie forum...Ook iemand die zich pas 1 dag heeft geregistreerd mag mee rondjes rijden, of naar het circuit...dus ook iets te koop zetten...voor hetzelfde geld is het net iets waar jij naar op zoek bent...
Ik ben het eens met die stupide gast hierboven. :P
 
Het gaat erom dat als iemand iets zoekt dat ie het tegen kan komen.
Geen aanbod en veel vraag is nog steeds niks.
Ik stuur wel eens mensen hiernaar toe om te verkopen.
Dan kijken ze echt wel rond wat er nog meer te doen is.
 
Joris weer in de bocht

:?

Leg uit, volgens mij heb ik iets gemist...

Maar weer Ontopic:
Van die kant kun je het ook bekijken. Het ging er mij meer om dat sommigen het forum als ordinair online-advertentiekrantje gebruiken.

Maar zolang de vaste users er iets mee opschieten ... in geval van misbruik kan altijd nog verdere actie ondernomen worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan