Reiger platgereden :(

ik denk het jij doet het.

kzag van de week al zo'n ding langs de kant staan ik als die maar niet wegvliegt.
 
110675


he sjeeseend leuk kruisje hij is te groot past niet
 
Hmmm,

Zelf heb ik gister ook een Reiger van ERG dichtbij bekeken...
Ik reed over de snelweg van Sneek naar Joure toen ik ineens een
aan zag komen. Voordat ik het wist wassie wel ERG dichtbij.

Nee!!! ik reed niet harder als 140. :]

Die reiger zag mij ook aankomen en ging in mijn lijn vliegen voor mij uit :(
(sukkel) Alleen het probleem was dat die reiger op ooghoogte of net daaronder vloog. Op het laatste moment heb ik uit ......... nou ja, schrikreactie maar m'n kop voorover gegooid to vlak boven de tank zodat de reiger iig NIET in mijn vizier terecht kwam. Reigerveren schijnen niet lekker te zijn ;)

Ik heb niet eens geremd geloof ik maar ik heb Reigermans met een paar centimeter gemist volgens mij.

Nu is mijn rijbewijs vrij vers (3 maanden) maar dit leek mij de
beste reactie. Tenzij iemand andere suggesties heeft *D
 
Ja hier ook 3 meeuwen een duif en een eend, die duif kreeg ik met een gangetje van 70 op m'n borst... een dreun die je niet verwacht van zo'n fluffy fladderbeest :X

Ik heb er een abonnement op geloof ik :P
 
[dierenactivisten-modus]

Ben je nog terug-gereden om het beessie af te maken?
Beetje laten lijden is ook zielig

[/dierenactivisten-modus]


:+
 
Ik rijd gister over de N20.. bij Noordwijk probeert er een reiger de weg over te vliegen, maar door de sterke wind krijgt deze geen hoogte. Mijn maat rijdt er vrolijk langs, maar ik rem al een beetje af omdat ik het vermoeden had dat het beest ieder moment over kan vliegen. Maar deze blijft toch naast de weg in de lucht hangen dus geef ik weer gas bij om er snel voorbij te rijden. En jahoor, precies op dat moment vliegt ie over en komt onder mijn voorwiel........
Gelukkig heb ik een tijdje terug VRO gedaan en schrok verder niet. Maar ja toch erg lullig voor dat beest.

Dus bij deze: RIP meneer de reiger..........


Die schijt niet meer op je helm :+ :+ :+
 
Hoorde je ook iets breken?

Toen ik vroegah op mijn brommertje door de stad croste was er net een eendenfamilie aan het overwachelen. Dus ik bellen met de fietsbel. Dat helpt dus niet. Daar zag ik een opening tussen twee eenden en ik dacht: Remmen lukt niet meer: daar pas ik vast wel tussendoor. Op het moment dat ik dacht dat alles goed gaat steekt meneer eend door de schrik net zijn nekje onder mijn band gevolgd door een: KRAAAAKKKK. Zelfs een vriend die achter me reed kon het horen!

Dat geeft je echt wel de kriebels en de nodige nachtmerrie's hoor

ik heb wel netjes gekeken of hij dood was(ivb lijden) en daarna in de prullenbak gegooid
 
[dierenactivisten-modus]

Ben je nog terug-gereden om het beessie af te maken?
Beetje laten lijden is ook zielig

[/dierenactivisten-modus]


:+

Nee, maar ik reed er vol overheen en na mij nog een aantal auto's. Tenzij de reiger superman was is er weinig van hem over.
 
En hoe smaakt dat nou, reiger :)

Heb het wel een keertje gehad dat er een flinke meeuw op de weg zat te lunchen.
Hij zag mij waarschijnlijk veel te laat aankomen of hij had z'n buikje dusdanig vol gegeten datie niet meer op kon stijgen.
Ik kon nog net m'n hoofd intrekken anders zat er een verenpakhuis in mijn visier (stond op een kier).

Ik denk dat ik volgend jaar toch maar eens een VRO ga doen.
Je weet nooit wat je tegen komt.

Meeuwen, reigers, eenden, honden, fazanten, konijnen .....
 
Laatst bewerkt:
Oja, en ik ben een keertje over een schaap heen gecrossed, maar dat was op de fiets (zat meteen een slag in m'n wiel) :)
 
met de scooter ( vroegah^) heb ik ook een duif tegen me helm gehad. met een gangetje van 70 is dat niet leuk. Ik heb een week last gehad van me nek.

maar hij vloog nog verder dus hij was wel niks kapot hebben gehad. Ik wel, mijn vizier was in 2en.
 
Heb eens moeten bukken voor een meeuw van links die het toch niet aandurfde om voor voorlangs de vrachtwagen naast me te vliegen.

In een reactie gebukt en de meeuw getikt met de bovenkant van m'n helm (geeft nog best wel een tik). Helaas voor onze dikke meeuw reed achter me een busje waar hij precies in de radiator werd gelanceerd.

Even gestopt op de parkeerplaats iets verder en samen met trucker en busjes rijder naar het gehakt in de radiator gekeken, bleeeeeuh.
 
ik heb wel eens een duif vol in me vreetschuur gekregen.........zijn nek was daarna nog nooit zo flexibel geweest(kwam overigens ook van rechts aan zeilen)
en jawel...ook ik heb eens nader kennis gemaakt met de spanwijdte van zo'n grijze kikkerslikker.
welliswaar niet op de motor maar tegen het voorraam van mijn bus.....'t leek verdomme wel loony tunes.
volgevreten met vis en andere slootmeuk deed de reiger een poging om het luchtruim te kiezen terwijl ik over de haarlemmerweg(amsterdam) aan kwam tuffen.
de ruimte die deze vliegende visafslag nodig had om los te komen stond zowat gelijk aan overbeladen russische toepolef(hoe je het ook schrijft??)en de start eindigde dan ook overdwars tegen het voorruit van de stadsbus.

ik zag geen reet meer.......of eigenlijk wel...de reet van de reiger welteverstaan.
langzaam afgerremd zodat achteropkomend verkeer niet schrikt zwiept de reiger weer door de wind langs de bus en stuiterd zo de berm in.......zonder schade.
wonderlijk genoeg had de reiger niks.......ik hoorde hem wel nog schreeuwen dat hij de volgende keer een r6 zou proberen in te slikken :)
 
He,die heb ik gistermiddag dan zien liggen op de middelijn met zijn nek in een hoek van 45gr.Ik dacht nog blij dat ik hem niet voor m'n motor heb gekregen .Maar hij had jou dus uitgekozen.
 
Ik rijd gister over de N20.. bij Noordwijk probeert er een reiger de weg over te vliegen, maar door de sterke wind krijgt deze geen hoogte. Mijn maat rijdt er vrolijk langs, maar ik rem al een beetje af omdat ik het vermoeden had dat het beest ieder moment over kan vliegen. Maar deze blijft toch naast de weg in de lucht hangen dus geef ik weer gas bij om er snel voorbij te rijden. En jahoor, precies op dat moment vliegt ie over en komt onder mijn voorwiel........
Gelukkig heb ik een tijdje terug VRO gedaan en schrok verder niet. Maar ja toch erg lullig voor dat beest.

Dus bij deze: RIP meneer de reiger..........
Moest je een wheely maken om te raken of ging het zo wel????

:)
 
ff paar vraagjes:

- was de reiger WA verzekerd? :+
- kwam de reiger van rechts? :+
- had de reiger zijn veiligheidsgordel om? :+
- heeft de reiger je schadeformulier ondertekend? :+
- had de reiger een MF-sticker? :+ :+ :+
- had de reiger gezopen? :+
- had de reiger een geldig vliegbrevet? :+
- was de reiger aan het spookvliegen? :+
- was de reiger APK gekeurd? :+
- vloog de reiger over een doorgetrokken streep? :+
- is er reigerslachtofferhulp aan te pas gekomen? :+

jaaa, je moet er maar aan denken he? :+ :+ :+ :+ :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan