Reiger platgereden :(

jaw

MF'er
3 apr 2004
236
0
Delft
Ik rijd gister over de N20.. bij Noordwijk probeert er een reiger de weg over te vliegen, maar door de sterke wind krijgt deze geen hoogte. Mijn maat rijdt er vrolijk langs, maar ik rem al een beetje af omdat ik het vermoeden had dat het beest ieder moment over kan vliegen. Maar deze blijft toch naast de weg in de lucht hangen dus geef ik weer gas bij om er snel voorbij te rijden. En jahoor, precies op dat moment vliegt ie over en komt onder mijn voorwiel........
Gelukkig heb ik een tijdje terug VRO gedaan en schrok verder niet. Maar ja toch erg lullig voor dat beest.

Dus bij deze: RIP meneer de reiger..........
 
Nou moe,.. :? ...wel triest....maar goed dat jij zelf overeind bleef.

...die beesten zien er meestal uit of dat ze onder een rijdende trein zijn gekomen. |(

;)
 
Laatst bewerkt:
Ja ja, en de reiger was dronken, kwam van links, jij :] reed op voorrangsweg en dat beest voerde zeker weer geen licht.

Gaf me zeker wel een aardige spetter he :r , want als ze flatsen.. :r :r



Gelukkig is het geen met uitsterven bedreigde diersoort en heb je zelf niets, behalve schrik en een GVVIDK.
 

Mijn maat zei al dat ik de volgende keer beter de berm in kan rijden of mezelf te pletter kan rijden op het tegemoetkomende verkeer!
Onderuit remmen is geen optie omdat je het beest dan evengoed nog raakt.......
 
Reigers zijn wat dat betreft wel irritante buikschuivers ja! Zwanen zijn ook van dat kaliber, die hebben ook de halve A4 nodig om een beetje op te stijgen :z

Verder geen schade aan je fiets?
 
Mijn maat zei al dat ik de volgende keer beter de berm in kan rijden of mezelf te pletter kan rijden op het tegemoetkomende verkeer!
Onderuit remmen is geen optie omdat je het beest dan evengoed nog raakt.......
Maak je dan wel een filmpje:
stoppie op reiger....
 
Reigers zijn wat dat betreft wel irritante buikschuivers ja! Zwanen zijn ook van dat kaliber, die hebben ook de halve A4 nodig om een beetje op te stijgen :z

Verder geen schade aan je fiets?
Geen schade, maar de kuip zit wel onder het (reiger)stof :?

Enne....... tsjaaa.......hij kwam wel van rechts......
 
Oef, een reiger is best groot...

Ik heb ja, op mn brommertje vorig jaar een kouw, zwarte vogel, door gereden, hij ging voor mn wiel vliegen ;(
Reed zo over het beest heen en ik was toen vet geschrokken, (dat met 35 km/h)...
Ok, ik was 17, so what '(
 
vro heeft je overeind gehouden...
normaal iemand knijpt in zijn rem, schrijft zijn motor af...en de reiger leeft nog! ...
 
zo heb ik wel eens een zeemeeuw op mijn rechterscheen een lopje gegeven het beest zag een of andere road kill aan als toetje allen werd tie zelf het haasje dit keer .....tis ook gebeurt voor je het weet of voor je juist kan reageren.

trouwens reageren deed tie trouwens ook hij scheet heel z'n doodsangst over mijn been heen.

ben wel gestopt stond tie zijn net verorberende roadkill uit te braken met een gebroken vleugel we keken mekaar eens aan en dachten allebei het zelfde denk ik zo van : wat flik je me nou !!

heb hem daarna op de motor op de tank maar naar de dierenarts gereden.
m'n fleecekolletje over z'n kop getrokken daar bleef tie rustig van .

heb eigenlijk nooit meer gevraagd aan die dierenarts hoe het verlopen is......

O-)
 
geweldig, scheelt weer heel wat visse in de vijver, heb zelf met m'n brommer al weleens een fazant en een konijn dood gereden, maar let op, spoel je 2-wieler meteen af wat anders lukt het nooit meer......lollll :+
een maat van mij in een jaar tijd al 2 honden........ook leuk......wel zielig :(
 
geweldig, scheelt weer heel wat visse in de vijver, heb zelf met m'n brommer al weleens een fazant en een konijn dood gereden, maar let op, spoel je 2-wieler meteen af wat anders lukt het nooit meer......lollll :+
een maat van mij in een jaar tijd al 2 honden........ook leuk......wel zielig :(
Eikel
Het zal je hond (of reiger) maar wezen......
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan