Reinhold Roth overleden

Altijd triest om zoiets te lezen.
Ik las daarnet een stuk van de hand van Günther Wiesinger (Speedweek) en daarin geeft hij aan de carrière van Reinhold Roth van nabij en vanaf het begin te hebben meegemaakt. Laat aardig zien wat voor een persoon R. Roth was.
Door het ongeluk in '90 (Reijka) is hij deels verlamd geraakt en heeft nog 31 jaar geleefd als een..tsja, kasplantje. Je las of hoorde vrijwel niets meer over hem, er was natuurlijk ook niets meer om het over te hebben, en hij kon nauwelijks communiceren. Heb zo'n idee dat een M. Schumacher zo'n zelfde lot beschoren is..
 
Ja, erg triest verhaal van Reinhold. Ik vroeg me jaren af wat er van hem geworden was. Later via internet vind je dan wat berichten over Reinhold.
Vooral het verhaal dat hij al die jaren liefdevol thuis verzorgd is door zijn vrouw en ingehuurde verpleging vond ik indrukwekkend.

Stukje net ook gelezen. Nooit geweten dat Wayne op bezoek is geweest.
 
Ja, erg triest verhaal van Reinhold. Ik vroeg me jaren af wat er van hem geworden was. Later via internet vind je dan wat berichten over Reinhold.
Vooral het verhaal dat hij al die jaren liefdevol thuis verzorgd is door zijn vrouw en ingehuurde verpleging vond ik indrukwekkend.

Stukje net ook gelezen. Nooit geweten dat Wayne op bezoek is geweest.
Inderdaad, dat soort dingen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan