Reis met een groep

pjp

MF veteraan
21 jun 2005
1.042
0
Ik heb weinig vrienden die mijn hobby delen en wil toch af een toe een reis maken. Geen gekke dingen hoor (wil ik wel, maar 3 weken richting Mongolie krijg ik niet verkocht thuis :N ) maar gewoon 2,3 of 4 dagen lekker sturen en wat zien. Alleen op pad vind ik OK maar niet altijd.

Nu heb ik gekeken naar wat reisorganisaties en word niet heel erg vrolijk van het hoge BMW gehalte (als je begrijpt wat ik bedoel) dat ik daar tegen kom. Nu ben ik zelf ook niet 20 meer (41) maar dit is niet helemaal mij scene zeg maar.

Mijn vragen:
Is dit bij al die reisorganisaties zo? of verschilt dat per operator ( of per reis??)
Waar kan ik dan terecht?

Ik hoor heel graag jullie ervaringen.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan altijd met Horizon motorreizen en dan de groepsreizen. Gewoon voor de gezelligheid. Rijden kun je doen met gelijk gestemden of alleen. Kwa rijders zit er van alles tussen en het type motor zegt helemaal niks over de rijstijl van iemand weet ik uit ervaring.

http://www.horizonmotorreizen.nl/reizen.asp?type=group

Verder is alleen het diner gezamenlijk en voor de rest moet je doen wat jij wil doen tijdens je vakantie. Kortom een aanrader.

Pas de Dolomieten gehad en ik denk van de 32 maar een paar BMW's. :W En dan heb je alles in zo'n groep.

2x Ducati Multistrada 1200
1x BMW S1000rr
1x Honda Fireblade '09
2x Suzuki gsxr 750
1x Aprilia RSV1000r
2x Kawa zzr600
1x BMW 1200gs 2013
2x BMW 1200gs
1x Ducati ST4
1x Ducati Sports Classic
1x Ducati 888
1x BMW r1200RT
1x Yamaha Super Tenere
1x KTM 990 Adventure.
1x Yamaha Fazer 800
1x Honda VFR1200
1x Triumph Explorer 1200

en de rest weet ik niet meer. Oftwel behoorlijk gevarieerd.

Oh en het scheelt per reis. Soms heb je idd wat meer BMW's maar andersom kan ook.
 
Laatst bewerkt:
Wat rij je?

Ik ben zelf een keer met de lezersaanbieding van Motoplus/Horizon meegeweest dit jaar en dat beviel eigenlijk prima. Misschien dat ik dat nog een keertje doe.
 
Ik rij een FZR 1000, ga Horizon (nog) eens bekijken. Hoewel ik hun reizen vaak te lang vind.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan