reis naar frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
29 okt 2006
8
0
apeldoorn
Wat: Ik zoek motorrijders om samen naar de Communauté Taizé in Bourgondië (Fr) te reizen.
Wat Taizé is en wat je er doet en beleeft, hoef ik aan degene die het kent niet uit te leggen. Als je het niet kent, kijk dan op www.taizé.fr of neem met mij contact op.

Waarom: Ik ben regelmatig in Taizé geweest en jaren geleden ook een aantal keren op de motor. Daarom zoek ik opnieuw een paar medereizigers omdat samen reizen gezelliger is dan alleen. In Taizé maken we dan het programma mee van een week of enkele dagen. Het gaat bij deze oproep om een aantal reisgenoten die met eigen motor naar Taizé willen reizen.

Hoe: Een groepstocht van max. 5 motorrijders die met eigen motor naar Taizé rijden. Ik denk aan de heenweg via de snelweg en de terugweg in twee dagen (of omgekeerd), zodat er ook tijd over is om een dag door de Ardennen of de Moezel te toeren. Onderweg hebben we in dat geval dan een extra overnachting in een pension o.i.d.

Wanneer: In mei 2007. In de de derde week (rond Hemelvaartsdag)


Reacties: Graag per mail aan Herman Ekenhorst Apeldoorn: hermanek@planet.nl

In verband met het reserveren in Taizé graag zo snel mogelijk maar in ieder geval voor 1 januari 2007.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan