Reis naar iran en paar van de kaz landen 2024

dartboy

MF'er
4 jul 2013
35
6
houwaart belgie
Zoek een mede motor rijder om mee samen een reis te maken naar iran
Ben 60jaartjes jong en in pensioen
Heb al aantal reizen gemaakt naar al de balkanlanden Turkije marroco
Wie heeft er interesse.?
 
Neem aan dat je de Stan-landen bedoelt
O-)

Verder misschien handig iets over de duur van de reis en in welke maanden je wil gaan te zeggen.
 
En de tijd die ervoor nodig is zal zeker geenrit worden tegen de tijd
Rijdagen van ongeveer 300tot 400km met op tijd paar rust dagen
 
ja, een beetje meer info is wel handig, wat voor motor rijd je ga je in een tent of hotel ? hoe heb je visa en alles geregeld of heb je die niet nodig. Heel tof, maar ook heel veel vragen. Nu snap ik dat je er zomaar niet aan begint dit soort reizen, maar voor iemand anders best handig om wat meer info te hebben. Wel echt een hele gave reis lijkt me. ben nu al gezond jaloers.
 
Het is ook niet direct een bestemming die ik persoonlijk zou kiezen, maar er zijn zat mensen die avontuurlijk zijn ingesteld.

Ik ben benieuwd naar een eventueel verslag.
 
Nou goed, dat weet ik dan niet. Maar in de landen waar TS het over heeft merk je in het dagelijks leven weinig van wat de mensen die aan de macht zijn willen waar we hier vooral over horen in het nieuws.
Je erfenis alvast verdelen is in elk geval niet nodig. En de vriendelijkheid daar zal je verbazen
 
Het is ook niet direct een bestemming die ik persoonlijk zou kiezen, maar er zijn zat mensen die avontuurlijk zijn ingesteld.

Ik ben benieuwd naar een eventueel verslag.
TS heeft een posthistorie met het zoeken naar reismaatjes van enkele jaren. Verder geen updates

Ben bang dat dit ook weer zo'n topic is/wordt
 
Zou er ook echt graag eens doorheen rijden het nog ongerepte, de cultuur, het compleet anders spreekt me erg aan. iets wat je de rest van je leven met je mee neemt dat weet ik zeker. of het nu goed of slecht uitpakt, dat verandert niks. maar als je van avontuur houd is dit wel next level.
 
Dan weet ik de perfecte oplossing, je hebt tegenwoordig van die fiets programma's waar je vanuit thuis de hele wereld rond rijd op je home trainer 15 euro per maand. zet je gewoon de motor in de woonkamer kiest het land en het scherm doet de rest. kun je trouwens ook doen als het regent en het is te veel moeite om alles aan te doen. of je een mooi weer rijder bent en in de winter je motor niet vies wil hebben whahahahah
 
Nou goed, dat weet ik dan niet. Maar in de landen waar TS het over heeft merk je in het dagelijks leven weinig van wat de mensen die aan de macht zijn willen waar we hier vooral over horen in het nieuws.
Je erfenis alvast verdelen is in elk geval niet nodig. En de vriendelijkheid daar zal je verbazen

Ik snap wat je bedoelt, maar ook deze reactie is wat te simpel gesteld.

Reisadvies Iran | Ministerie van Buitenlandse Zaken
 
Ik snap wat je bedoelt, maar ook deze reactie is wat te simpel gesteld.

Reisadvies Iran | Ministerie van Buitenlandse Zaken
Vooral om duidelijk te maken dat de Nederlandse regering je niet helpt. Je bent op jezelf aangewezen

Meerdere mensen ontmoet die er onlangs geweest zijn, vooral goede verhalrnnober aardige mensen.
Als je niet weet wat je moet doen of laten in die landen moet je er niet heen gaan
 
Ach, ze hebben Rob Jetten daar ook niet van een flat afgegooid dus het zal allemaal wel loslopen. O-)
 
Tot mijn spijt is het mij niet mogelijk om via Iran te reizen omdat in november België het in code rood gezet heeft
Zodus ga ik via rusland proberen te gaan
Geef het ni op kan alleen maar hopen dat de toestand metde oorlog in Ukraine tegen april geen extra problemen gaan geven om via daar te reizen in da geval zal ik gewoon georgie en armenie en proberen via Azerbaijan te reizen en daar een overzet te regelen
Vind het zielig da er personen hier commentaren geven die er niks mee te maken hebben
Ook ikweet wel da het ni simpel zal worden ben me zeker wel bewust van de problemen die zich wel kunnen voor doen
Heb ook mijn dromen
Hebt mensen die hun hele leven lullen
Maar het uitvoeren noppes
Dank aan de mensen die mij ook
begrijpe
 
Denk dat Rusland ook code rood voor Belgen is.
Code rood wil niks meer zeggen dan dat de overheid je niet helpt daar. De grens passeren zou moeten kunnen

Afgelopen zomer in Georgie een Fransman gesproken die via Rusland boven de Kaspische zee langs geweest is. Visum kost de hoofdprijs (meen 600 euro voor 10 dagen) en een wachtrij voor de grens maar het kan dus wel.
Net als Iran vermoed ik

En dromen is oke 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan