Reis verslag Sauerland >>Winterberg

Oke.. jammer! Je bewijzering is nu wel erg breed, kan via rome naar het volgende punt rijden:P Rondom winterberg weet ik dat er een super weg zit met een soort van pitsstraat haha. Maar omgeving Mohnesee ben ik nog nooit geweest... aanrader? En ben je toen via Arnsberg gereden of?


Nee niet via Arnsberg das nogal een end om |( |(>> zet deze punten even in Googlemaps met snelweg uit geschakeld!! en laat je verrassen!! :]
En die super weg leid je grofweg naar de Mohnesee!!


PS via Rome zal best wel leuk zijn _O- _O-
 
leuk ok te lezen!

stap nu op de motor en rij er ook heen!
(nee echt ik had met mn pa de route naar het sauerlad geplant en we rijden over een uurtje weg).
hopelijk houden we het droog :] :]



GR NEMO!
 
Plezier !!!
Hopelijk blijft het droog,dat rijd toch een stuk aangenamer door het Sauerland!

Ik zou zo weer gaan
 
Super leuk verslag.

Wij zaten rond die tijd ook met een groep van 24 mensen in Winterberg (zuschen) erg gezellig. Vond alleen dat er dit jaar wel veel straatschade zat net op de mooie stukjes die we van eerdere ritten kenden.

Maar heerlijk gebied om te rijden. Wij waren als groep een beetje uitgekeken op de eifel dus was dit zeer zeker goed alternatief.
En de wegen zoals je ze beschreef waren inderdaad leuke routes.
 
Ik ben gister weer terug gekomen uit het Sauerland,
Was echt weer lekker rijden daar!
jammer dat sommige wegen erg veel schade hadden door de 2 strenge winters daar, maar de mooie bochten en veel nieuw asvalt maakten dat ruimschoots goed :]

Op de heenweg hebben we wel regen gehad, maar ik denk dat we blij mogen zijn dat we toen niet helemaal verregent zijn en de zaterdag en zondag droog waren.


GR NEMO! :]
 
Super leuk verslag.

Wij zaten rond die tijd ook met een groep van 24 mensen in Winterberg (zuschen) erg gezellig. Vond alleen dat er dit jaar wel veel straatschade zat net op de mooie stukjes die we van eerdere ritten kenden.

Maar heerlijk gebied om te rijden. Wij waren als groep een beetje uitgekeken op de eifel dus was dit zeer zeker goed alternatief.
En de wegen zoals je ze beschreef waren inderdaad leuke routes.

Moeten we mekaar zeker gepasseert zijn ........ ik denk bij het Aral benzine station ;) ;)
Veel erg grote groepen zijn we niet tegengekomen.
Reed er bij jullie zo'n nieuwe honda x runner mee??
 
Laatst bewerkt:
Hmm ben twee weken geleden ook in sauerland geweest. Maar meer rond Olsberg. Op de heenweg kwamen we wel twee Nederlandse motorrijders tegen (zonder sticker) en verder geen Nederlander gezien behalve de Bridgers in het hotel.

Zeer mooie stukken weg.
Net even geprobeerd te track uit m'n tomtom te halen voor het beste stuk weg maar kan het zo niet vinden...
 
Hmm ben twee weken geleden ook in sauerland geweest. Maar meer rond Olsberg. Op de heenweg kwamen we wel twee Nederlandse motorrijders tegen (zonder sticker) en verder geen Nederlander gezien behalve de Bridgers in het hotel.

Zeer mooie stukken weg.
Net even geprobeerd te track uit m'n tomtom te halen voor het beste stuk weg maar kan het zo niet vinden...

Mocht je het toch nog weer weten laat het ons weten.. ben benieuwd:)

Verder leuke reis gehad? Sauerland is uber..
 
ik ga volgende week naar Winterberg.

nog tips met betrekking tot bepaalde dingen meenemen.?

je verslagen zien er goed uit!! :) en de foto's ook!

groetjes
 
ik ga volgende week naar Winterberg.

nog tips met betrekking tot bepaalde dingen meenemen.?

je verslagen zien er goed uit!! :) en de foto's ook!

groetjes


Zorgen voor goede remmen en genoeg rubber ;) ;)

Goede vakantie en het rubber op het asfalt houden....

we horen wel hoe het is geweest :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan