Reis verslag Zwitserland

pimkoper

MF'er
9 jul 2011
170
0
Hoewel ik niet heel lang ga lijkt het mij leuk om hier bij te houden hoe mijn reis verloopt en later de foto's toe te voegen. Om dat er bijna overal op campings wifi iis denk ik dat ik toch wel onderweg deze topic kan bijwerken. en anders is er nog altijd 3G :)

Wat ga ik doen ?
ik ga in mijn eentje op mijn Div 600 een rit maken van Nederland naar Zwitserland. Ik heb hier ongeveer 1 week voor uit getrokken. Het eerste plan was 2 weken maar dat is wat bijgesteld.


31-05

Vandaag is de dag voor dat ik ga rijden! Alles is ingepakt gecontroleerd uitgepakt opnieuw ingepakt en opnieuw gecontroleerd. Toch voelt het als of ik van alles vergeten ben maar goed dat hou je denk ik toch altijd.

Dus morgen ga ik dan echt op pad. Ik heb er zin in maar tegelijk een dubbel gevoel, ik laat mijn 2 lieve meiden achter en dat is dan toch weer iets wat iets minder fijn is. Maar goed alles is geregeld betaald gekocht enz. Morgen gaat het dus echt gebeuren.. :]
 
Vette sjit! Ik ga 23 juni die kant op voor 5 dagen. Broerlief woont in Luzern, dus via flinke omweg (van 4 dagen...) dagje bij hem (+vriendin en kleine neefje en nichtje) en dan over de Autobahn terug (denk ik, maar de route ligt nog pas globaal vast (1 hotelovernachting in het Zwarte Woud en 2 op de Alpen).
Hoe dan ook, have fun! Wordt vast genieten!
 
31-05

Vandaag is de dag voor dat ik ga rijden! Alles is ingepakt gecontroleerd uitgepakt opnieuw ingepakt en opnieuw gecontroleerd. Toch voelt het als of ik van alles vergeten ben maar goed dat hou je denk ik toch altijd.

Je mobieltje/pad/3G abo vergeten soms?
Akelig stil voor een 'on route' reisverslag :+
 
Waarschijnlijk toch geen internet mogelijkheden onderweg, ben benieuwd naar het verslag (achteraf dan).
Heel veel plezier Pim.
 
Helaas word het een saai verhaal :N om dat ik mijn vriendin en kleine meid miste en om dat het enorm K met Peren weer werd ben ik vrij vlot weer omgedraait.

dussss.... het word geen groot verslag maar ik zal eerdaags toch opschrijven wat ik allemaal gezien heb :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan