Reisgenoot 40+ richting Afrika of Azië

Freeride1969

Die hard MF'er
3 jun 2015
283
0
Haren
Hallo allen.

Ik heb volgend jaar (2016) eindelijk vrije tijd om te gaan reizen met mijn XT660Z. Met z'n twee- of drieën lijkt me leuker. Wie heeft tijd en zin?

Ik woon in het noorden van het land en ben achter in de 40. Heb redelijk veel motorervaring. HBO niveau, ongecompliceerd en geen einzelgänger type.

Ik heb 3 a 4 weken de tijd. Wanneer en waarheen in 2016 maakt me niet zoveel uit maar mijn voorkeur ligt bij Afrika of Azië.

:]

* Dit is geen contactadvertentie!
** behalve als je een roodharige single vrouw van boven de 38 bent
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen.

Ik heb volgend jaar (2016) eindelijk vrije tijd om te gaan reizen met mijn XT660Z. Met z'n twee- of drieën lijkt me leuker. Wie heeft tijd en zin?

Ik woon in het noorden van het land en ben achter in de 40. Heb redelijk veel motorervaring. HBO niveau, ongecompliceerd en geen einzelgänger type.

Ik heb 3 a 4 weken de tijd. Wanneer en waarheen in 2016 maakt me niet zoveel uit maar mijn voorkeur ligt bij Afrika of Azië.

:]

* Dit is geen contactadvertentie!
** behalve als je een roodharige single vrouw van boven de 38 bent

Ik ben inmiddels 40, dus kan reageren.

Azië én Afrika. Dan zou het voor mij interessant kunnen worden.

Maar ik wil in 2016 Scandinavië meepakken. Ik ga er nu vanuit dat Scandinavië een "mooie ervaring" wordt: kou, regen, light-bier, en regenpakken waardoor je het verschil tussen mannen en vrouwen niet ziet. Dus na de Noordkaap wil ik door naar Gibraltar, Sicilië of Istanbul. Zon, echt (veel) bier, grip, bikini's, sjans, palen en andere mooie herinneringen.

En je bent geen einzelgänger? Weet je dat zeker? Of zit je nog in je ontkenning? Ben je ook geen homo?

Zomaar een voorschot op de mooie gesprekken die we onderweg zouden kunnen voeren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan