Reisgenoten Dolomieten 2 t/m 9 September 2011

hvdl

Rookie
12 jul 2011
4
0
Tilburg
Ik ben op zoek naar één of meerdere motorrijders de samen met mij een rondreis willen maken richting de Dolomieten Italië. Eén van de passen zal zeker de Stelvio zijn. De 8 daagse reis zal gaan via Frankrijk, Zwitserland, Italië, Oostenrijk en terug via Duitsland. In principe wil ik vertrekken op Vrijdagmorgen 2 September 2011. 's Avonds gaan we op zoek naar een camping alwaar we de tent op zullen zetten. Met name de eerste dag zal er een behoorlijke afstand overbrugd moeten worden om nabij Zwitserland te komen. De volgende dagen zal dagelijks ongeveer 250km gereden worden. Alles omziend een behoorlijke tocht waarbij het belangrijk is dat je van motorrijden houdt en er niet tegenop ziet wanneer het weer iets slechter is. De bedoeling is dat we genieten en dat er op een verantwoorde manier motor gereden wordt waarbij de omgeving ook belangrijk is. Regelmatig stoppen en foto’s maken zal dus zeker gebeuren. Een soortgelijke fantastische tocht heb ik verleden jaar gemaakt dus ik heb enige ervaring. Laat maar weten als je interesse hebt.
 
Ik hou het even in gedachten. Wil zelf graag een keer die kant op, ik zat alleen altijd tegen die afstand op te hikken. Maar met een groepje lijkt me wel top en gezellig, moet alleen me achterband tegen die tijd vervangen, welke ik nu heb is niet echt regenbestendig en dat lijkt me wel fijn voor zo'n tocht.

Enige ervaring met reizen heb ik naar de Belgische Ardennen een lang weekend.

Zit alleen ff met de kosten en of ik vrij kan krijgen van me werk :)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan in die periode ook de Dolomieten in te gaan. Als ik tegen de tijd de TDM weer terug heb van de douane en ik de IJsland-schade heb kunnen herstellen, dan wel.
Maar als kamperen een harde vereiste is, dan wens ik je veel plezier en wie weet zie je me wel ergens onderweg.
 
Beste lezers,

Inderdaad is kamperen belangrijk. Uiteraard is het wel zo dat als het de gehele dag geregend heeft de mogelijk moet zijn om uit te wijken naar een B&B. Wat de kosten betreft kan ik helder zijn. Alle ideeën zijn welkom.

Mvg,
Hans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan