Reisgenoten motor vakantie zomer 2009

BadEend

MF veteraan
28 feb 2004
1.491
2
Ik zou graag komende zomer met de motor op vakantie gaan.
Maar aangezien mijn vaste motormaatjes dan niet kunnen ben ik op zoek naar andere gegadigden.
Ik kan vanaf half juni t/m eind augustus.
De bestemming, hoelang enz staat allemaal nog niet vast en is dus nog flexibel in te vullen.
Ben zelf een 25 jarige student en rij inmiddels 4 jaar motor.
Op dit moment rij ik op een Aprilia RSV Mille uit 2001 met tuono stuur en nog wat andere opties.
Van de zomer waarschijnlijk weer een andere.
Mijn voorkeur gaat uit naar mensen die een beetje rond mijn leeftijd zitten.
Als je interesse/ideeen hebt hoor ik dat graag!
 
Laatst bewerkt:
Haai,
Ik ga deze zomer dus ook weg met de fiets. Alleen ben ik motor-buddie-loos aangezien mijn vaste buddie zijn fiets aan gort heeft gereden :/

Wat voor een rit heb je in gedachten?

Ben zelf 23 en rijd op de mooiste srad-750 van M-F. Heb nu ruim 4 jaar me rijbewijs en altijd trouw gebleven aan suzuki (dat je het maar weet :+ ).

Groeten :W
 
Jo,

Leuk dat je reageert.
Er staat nog niks vast behalve de data dat ik beschikbaar ben.
Stuur me maar een mailtje wat jij voor voorkeur hebt.

gr.
Richard
 
Mag ik misschien ook mee? Ik ben alleen al op vakantie van 2 t/m 12 augustus :)

Ik ben Marcia, 24 jaar en ben 7 weken (werk als juf) in de zomer vrij... dus motorrijden en vakantie is wel de ideale combi, vind ik :D
 
599860314_5_zPH_.jpeg

599865352_6_f7Qv.jpeg
 
Mag ik misschien ook mee? Ik ben alleen al op vakantie van 2 t/m 12 augustus :)

Ik ben Marcia, 24 jaar en ben 7 weken (werk als juf) in de zomer vrij... dus motorrijden en vakantie is wel de ideale combi, vind ik :D

Hoi Marcia,

In principe staat alles nog open.
Wat voor vakantie heb jij in gedachten?
Zou je dit kunnen sturen via PB of mail (in mijn profiel)
Je mag me ook op msn toevoegen, dat praat wat makkelijker.
rocsucks1 @ hotmail.com (maar dan aan elkaar)(dit geld ook voor bozzie)


gr.
Richard
 
Laatst bewerkt:
Hallo dame en heer, ik zal jullie morgen toevoegen op msn ben nu aan het werk en kan hier niet op msn.
Vette bike!! :} :}
 
hoi,

ja leuk!!

begin is er.. voor mij is een flexibele planning niet zo'n probleem. toch weet ik wel graag vtv. hoelang waar en hoe of wat etc.( maar dat zal voor de mesten hier gelden) dus graag wat meer info. begin eens met een opzetje, dan komen de ideeën wel....

Mark (30) suzuki rf
 
hoi,

ja leuk!!

begin is er.. voor mij is een flexibele planning niet zo'n probleem. toch weet ik wel graag vtv. hoelang waar en hoe of wat etc.( maar dat zal voor de mesten hier gelden) dus graag wat meer info. begin eens met een opzetje, dan komen de ideeën wel....

Mark (30) suzuki rf

Ik zat te denken aan maximaal 2 weken en in hotel/B&B overnachten. (zodat je niet met tent hoeft te sjouwen)
De bedoeling is om rond te reizen dus steeds vanaf een ander beginpunt te beginnen.
De bestemming staat nog niks van vast maar Tsjechie lijkt me wel leuk.
 
Gelijk maar een schopje ;)

Is er al iets geplanned? Ik heb de laatste 2 weken van juli nl. nog niks staan (ben heel juli vrij) dus ik heb ook wel interesse.

Laat maar even weten, ik ben 30 jaar oud en ga op de Ducati 999.

Btw:

Je kan beter dit topic laten moven naar reizen en toeren, krijg je veel meer reacties en hij zakt niet zo snel.
 
Laatst bewerkt:
Gelijk maar een schopje ;)

Is er al iets geplanned? Ik heb de laatste 2 weken van juli nl. nog niks staan (ben heel juli vrij) dus ik heb ook wel interesse.

Laat maar even weten, ik ben 30 jaar oud en ga op de Ducati 999.

Btw:

Je kan beter dit topic laten moven naar reizen en toeren, krijg je veel meer reacties en hij zakt niet zo snel.

Nog niks geplanned, wat zijn jou ideeen voor een vakantie?
 
Nog niks geplanned, wat zijn jou ideeen voor een vakantie?

Ik heb nog geen plannen, maar als er meerdere mensen meegaan en we kunnen een datum prikken dan ben ik zeker van de partij :)

Ik vind alles best, een tourrit van een week, of een lange rit van twee weken door alle bergpassen bijv.
 
Ik heb nog geen plannen, maar als er meerdere mensen meegaan en we kunnen een datum prikken dan ben ik zeker van de partij :)

Ik vind alles best, een tourrit van een week, of een lange rit van twee weken door alle bergpassen bijv.

Ik heb je een PB gestuurd.
 
hoi,

ja leuk!!

begin is er.. voor mij is een flexibele planning niet zo'n probleem. toch weet ik wel graag vtv. hoelang waar en hoe of wat etc.( maar dat zal voor de mesten hier gelden) dus graag wat meer info. begin eens met een opzetje, dan komen de ideeën wel....

Mark (30) suzuki rf

Ik wou je een PB (privebericht) sturen maar die staat niet aan bij jou.
Kun je die aanzetten?
 
Als jullie nog mensen zoeken, en een leuke reis gaan maken wil ik ook wel mee :) Samen is ook wel leuk lijkt me.
Ben beschikbaar in week 31/32/helft33 en ben verder man, 20 jaar en rijd een SV650n.
 
Als jullie nog mensen zoeken, en een leuke reis gaan maken wil ik ook wel mee :) Samen is ook wel leuk lijkt me.
Ben beschikbaar in week 31/32/helft33 en ben verder man, 20 jaar en rijd een SV650n.

Hey BWx, wat mij betreft wel :)

Heb net badeend op MSN gesproken. mij komt week 29 t/m 31 allemaal goed uit, maar ik ben vrij flexibel wat dat betreft dus ik denk dat we ff moeten kijken wat voor iedereen het beste uitkomt, ik denk niet dat het een probleem zal gaan worden.

Tsjechie zoals voorgesteld, misschien nog een stukje slowakije lijkt me ook top, zuiden ben ik al zovaak geweest.

Het is dus ff een kwestie van wensen en datums op elkaar afstemmen en dan komt het vast goed :)

Add anders badeend ook ff aan je MSN, zijn adres staat hier ergens, mijne staat in m'n profiel.
 
hoi zijn jullie al klaar met plannen?
ik heb ook wel zin om mee te gaan ik ben 23 jaar.

Nee er is nog niks geplanned maar wat mij betreft leggen we alles al vast alleen moeten we even op elkaar afstemmen wat iedereen wil en wanneer iedereen kan en hoe meer mensen er meegaan hoe moeilijker dat zal gaan worden.

Ik stel voor dat iedereen daarom even z'n voorkeur geeft qua planning en bestemming.

Ikzelf zit 3 t/m 17 juli in Las Vegas, dus ik kan pas daarna dus voor mij zou het beste uitkomen de laatste 2 weken van juli. Ik ben evt. nog wel redelijk flexibel richting augustus in de zin dat ik 1 of 2 weken kan opschuiven mocht dat echt nodig zijn.

Bestemming had badeend het over Tsjechie, daar ben ik op zich ook wel voor in, misschien als er nog tijd is en afhankelijk van het budget wat omringende landen bezoeken.

Dus geef even door wanneer je kan (het beste uitkomt) en of je het een probleem vindt om bijv. richting het oosten te rijden.

Als ik zo ga tellen denk ik dat we al 6 man hebben ong. die het wel zien zitten, als dat er straks 8 worden waarvan de één naar het zuiden wil en de ander naar het oosten dan kun je op een gegeven moment beter 2 groepen maken denk ik.

Maargoed geef alles even door hier in dit topic dat is het makkelijkste denk ik? Als we alle data hebben kunnen we gaan passen en meten en dan komen we er vast wel uit *O*

Misschien kunnen we dan voor dat we echt weg gaan nog een keer meeten op een zonnige dag en een rondje gaan rijden met z'n allen en de boel verder bespreken :] :]

Laat maar even weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan