Reismaatje(s) gezocht voor weekje onverharde passen rijden

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.818
633
Zuidoost Brabant
Ik ben van plan om in september een weekje onverharde passen in de Alpen te gaan rijden. Tentje achterop en wildkamperen als het kan.

Ik heb niet veel ervaring op het onverhard dus wil het niet te extreem gaan doen. Voor de reis wil ik mijn transalp 600 gebruiken, dus geen hardcore offroad brommer.

Iemand tijd en zin om mee te gaan?
 
wat ben je precies van plan. Ik heb dit namelijk voor eind augustus (nog niet vast) op de planning staan o.a.

- Col de Sommeiller
- Monnte Jafferau
- Strade del Colle Delle Finestre
- Strada dell'Assietta
- Colle de Tende
- Ligurische grenzkammstrasse

Normaal hou ik niet zo van plannen maar dit zijn passen/wegen die ik gereden wil hebben. Het zou me niks verbazen als ze een keer dicht gaan.

ik rij zelf een Triumph Tiger 885i, ook geen crosser of enduro machine, maar ik denk dat je er net zoveel plezier van hebt en nog meer voldoening.

Dus om maar even op je vragen te antwoorden, zin: ja, tijd: hangt er een beetje vanaf hoe het allemaal uitkomt
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn precies de passen die ik ook mijn lijstje heb staan. De dikke Denzel is onderweg om te kijken hoe eea aan elkaar te knopen is.
Wat is jouw idee over accomodaties/eten daar?
Ik ben redelijk vrij qua tijd, eind augustus/ begin september kan allemaal. Familievakantie is begin augustus afgelopen, dan weer tijd voor de ouwe zelf😉
 
Dat zijn precies de passen die ik ook mijn lijstje heb staan. De dikke Denzel is onderweg om te kijken hoe eea aan elkaar te knopen is.
Wat is jouw idee over accomodaties/eten daar?
Ik ben redelijk vrij qua tijd, eind augustus/ begin september kan allemaal. Familievakantie is begin augustus afgelopen, dan weer tijd voor de ouwe zelf😉

Wat betreft accommodatie, kamperen, wild met af en toe een camping voor een douche.
Ik neem zelf een benzine brandertje mee, dus zelf koken. Ik wilde het een beetje low budget houden.