Reisverslag 2016: Noorwegen

Ja, ik weet dat het topic bijna een jaar oud is... complimenten Frazer, weer een geweldig geschreven verslag inc illustraties :t Wat een fantastische tochten maak jij :) Na eerdere verslagen gelezen te hebben kon ik deze niet laten liggen. Misschien tijd voor het verzamelde werk van Dhr Frazer in boek vorm ;)
 
Nee man. Dan wordt er hier niets meer gepost door Frazer. Dan moet alles via de uitgever en kunnen we het alleen maar in de boekenwinkel krijgen.


:+
 
Frazer, ik heb de vrijheid genomen om je route na te rijden in Kurviger. Kunnen de visueel ingestelden zien hoe de route loopt. Ik heb alleen het Scandinavische deel gedaan. Dus niet de aan- en afrij route. Mede dankzij je gedetailleerde route aanwijzingen. Heerlijk verhaal, heb ik in 2022 gemist.

Mooi gedaan! Enige foutje wat me opvalt is dat ik de heenweg over Karasjok ben gegaan en niet over Alta
 
Op dat heenstuk heb ik Kurviger zijn gang laten gaan. Het ging mij vooral om het Noorwegen deel in kaart te brengen.
 
De opmerking hierboven over dat het net als "Neflix" voelt kan ik beamen, jouw schrijfwijze met de bijbehorende foto's nodigen inderdaad uit tot doorlezen (zijn trouwens meer op het forum die hun reizen delen waar ik dat bij heb), geweldig dit.
Mijn vrouw zegt de laatste tijd wel vaker, ben je weer op het forum reisverslagen aan het lezen, ja dus :Y.

Dit jaar eerst een motor vakantie naar oostenrijk/italie, maar een tour door Noorwegen staat nu helemaal op mijn wensenlijst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan