Reisverslag: 3080 km op een 34 jaar oude Vespa

Heb je nu je zin?

Ik vroeg me dus af waarom je zo gefrustreerd bent, dat je in een ander topic .......... bla-bla-bla...............

Ik weet niet waarom al dit afkraken? Voor mij en kennelijk ook voor anderen wel leuk om te lezen. Al zou het zo zijn dat de 1 iets leesbaarder verhaalt dan de ander, waarom dan al deze lelijke woorden. Ik heb zelf ook ooit op een Vespa gereden en daarom kan ik de moed van de schrijver wel waarderen dat ie hiermee een flinke trip heeft gemaakt.

Om de algemene waardering af te meten met het aantal reacties slaat nergens op. Dat andere topic van die 2 meiden in de Alpen kreeg al heel veel reacties zonder dat ze 1 woord hadden geschreven. (trouwens dat verhaal blijkt nu ook leuk om te lezen) Iemand plaatst een reactie en vervolgens zijn er ineens 10 meelezers terwijl er nog niks is gepost. Volgens dit patroon ontstaan er ook hypes uit helemaal niets! Als iemand gaat rennen dan rent de hele meute er onverklaarbaar achteraan! :r Op dat moment is het voor mij tijd voor de eerste afslag.........
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet waarom al dit afkraken? Voor mij en kennelijk ook voor anderen wel leuk om te lezen. Al zou het zo zijn dat de 1 iets leesbaarder verhaalt dan de ander, waarom dan al deze lelijke woorden. Ik heb zelf ook ooit op een Vespa gereden en daarom kan ik de moed van de schrijver wel waarderen dat ie hiermee een flinke trip heeft gemaakt.

Om de algemene waardering af te meten met het aantal reacties slaat nergens op. Dat andere topic van die 2 meiden in de Alpen kreeg al heel veel reacties zonder dat ze 1 woord hadden geschreven. (trouwens dat verhaal blijkt nu ook leuk om te lezen) Iemand plaatst een reactie en vervolgens zijn er ineens 10 meelezers terwijl er nog niks is gepost. Volgens deze werkwijze ontstaan er ook hypes uit helemaal niets! Als iemand gaat rennen dan rent de hele meute er onverklaarbaar achteraan! :r Op dat moment is het voor mij tijd voor de eerste afslag.........

Je moet het even in de context bekijken. Dan klopt het. Anders zou het inderdaad een beetje raar zijn. Als een topic je niet interesseert sla je het gewoon over. Precies zoals de forum-regels het voorschrijven. David_ZZR trekt zich daar alleen geen reet van aan (en er zijn hier immers geen moderators die handhaven). Dus laat ik mij even meenemen naar hetzelfde niveau, kijken of dat effect heeft. })

Maar het is echt het saaiste verslag dat ik ooit gezien heb. ;(
 
Laatst bewerkt:
Heb je nu je zin?

Ik vroeg me dus af waarom je zo gefrustreerd bent, dat je in een ander topic gaat lopen kutten. Waarom je je niets aan trekt van argumenten. Maar nu snap ik het. Niemand wil dat oersaaie verhaal van je uitlezen. Tjee, 23 reacties, dat is volgens mijn een diepte-record. Terwijl je daar je hele trip mee bezig bent geweest. Aan mensen onderweg vragen of ze een poser-pic van je willen maken. Ik kijk eerlijk gezegd liever naar de Franse Alpen zonder jou in het beeld.

Ik heb je verhaal niet helemaal uit gelezen, want dan had ik nu in coma gelegen :z Maar uit de reactie hierboven van Frazer blijkt wel hoe saai dit verhaal is. Of je nu op een BMW S1000RR gegaan was, of op je driewieler die je had toen je 4 was, de uitkomst was hetzelfde geweest. Gewoon saai. Want Je durft niet. Je bent een bangerik. Weer naar het veilige Frankrijk. Heeft je mammie vroeger te goed voor je gezorgd?

Mijn tip. Ga eens naar een psycholoog. Of ga eens echt op motorvakantie volgens het triple-B programma. Niet plannen, maar rammen. Meer zuipen. Geloof me, je gaat wat moois beleven. Je komt dichter bij jezelf. En dan zul je je ook afvragen of het wel zo chique is om een foto op internet te plaatsen van een meid die je geneukt hebt.

Waar maak je je druk om? Als je het niet boeiend vind lees je het toch lekker niet? En mijn reactie heeft helemaal niks met saai te maken, dus betrek me er ook niet in. Jou berichten gaan altijd maar om één ding, en als dat in een ander reisverhaal niet voorkomt dan moet je iedereen maar gelijk afkraken?
 
bedc86768da37979e84c0f50e4da56b7f87bf1f27f08112b09486bbe54a85dec_1.gif
 
Ik snap het hele probleem niet, als je een verhaal leuk vind lees je het, vind je het niks dan lees je het niet. Makkelijker kan het niet. Wil je bij een goed verhaal je waardering tonen door aan te geven dat je mee leest, dan doe je dat lekker, en wil je het niet dan doe je het niet. Gelukkig kan je op een forum zelf bepalen of je iets leest of niet, en of je daar op reageert of niet. Dat jij iets niet boeiend vind dat wil niet zeggen dat een ander dat ook niet vind.
 
Waar maak je je druk om? Als je het niet boeiend vind lees je het toch lekker niet? En mijn reactie heeft helemaal niks met saai te maken, dus betrek me er ook niet in. Jou berichten gaan altijd maar om één ding, en als dat in een ander reisverhaal niet voorkomt dan moet je iedereen maar gelijk afkraken?

Dat bepaal ik zelf wel.

En ik hoef David_ZZR niet af te kraken, dat doet hij helemaal zelf. Als hij de cyberbully uit gaat hangen, krijgt hij een koekje van eigen deeg. Dat zijn de nu eenmaal de regels op het internet.

En ondertussen heeft hij al flink wat meer hits op zijn reisverslag. Dus hij zal dik tevreden zijn met mijn actie :+
 
Dat bepaal ik zelf wel.

En ik hoef David_ZZR niet af te kraken, dat doet hij helemaal zelf. Als hij de cyberbully uit gaat hangen, krijgt hij een koekje van eigen deeg. Dat zijn de nu eenmaal de regels op het internet.

En ondertussen heeft hij al flink wat meer hits op zijn reisverslag. Dus hij zal dik tevreden zijn met mijn actie :+

Wat een droeftoeter ben jij zeg.

@TS mooi Reisverslag en gedurfd op een Vespa :)
 
Wat een droeftoeter ben jij zeg.

@TS mooi Reisverslag en gedurfd op een Vespa :)

Waarom heb je dat niet eerder gezegd? Dan was David nu misschien niet zo gefrustreerd geweest.

Het verslag is saai en ongemakkelijk tegelijkertijd. Waarom die poser-pics? Niet om aan te gluren. En waarschijnlijk zit er nog een diepgeworteld psychisch probleem achter...
 
David?

Ben je er nog? Je ligt toch niet te huilen in je bed in de feutes-houding?

Trek het je niet teveel aan hè. We hebben allemaal onze issues. Gewoon een beetje cyberbashen als MF'ers onder elkaar. Dat moet toch kunnen? En laten we eerlijk zijn: jij bent begonnen.

Maar zand er over. Je bent een rare snuiter (die waarschijnlijk nog uit de kast moet komen), maar waarom zouden we niet leuk met elkaar om kunnen gaan? Ik sta er voor open.

En Frazer leest gewoon een beetje slecht/langzaam, hij heeft een heel stuk van mijn verhaal gemist. Dus dat het lang duurde voordat hij door jouw verslag heen was, lag niet aan jou. Sorry.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben begonnen aan jouw topic over romantiek maar na 2 pagina's was het wel duidelijk. Je hebt 160 reacties waar er welgeteld 33 van jou zijn.

In die twee pagina's ben ik geen enkele echt positieve reactie tegengekomen, wel een stel waar je, als je tussen de regels leest, in de maling genomen wordt en verder een stel die echt negatief waren.

Als ik bij het verhaal over de Vespa ga kijken, die heeft in het totaal 34 reacties waar er 1 het verhaal is en 4 een toelichting van hem zijn. De rest op één na zijn allemaal positief. En die éne ben jij.
 
Laatst bewerkt:
David?

Ben je er nog? Je ligt toch niet te huilen in je bed in de feutes-houding?

Trek het je niet teveel aan hè. We hebben allemaal onze issues. Gewoon een beetje cyberbashen als MF'ers onder elkaar. Dat moet toch kunnen? En laten we eerlijk zijn: jij bent begonnen.

Maar zand er over. Je bent een rare snuiter (die waarschijnlijk nog uit de kast moet komen), maar waarom zouden we niet leuk met elkaar om kunnen gaan? Ik sta er voor open.

En Frazer leest gewoon een beetje slecht/langzaam, hij heeft een heel stuk van mijn verhaal gemist. Dus dat het lang duurde voordat hij door jouw verslag heen was, lag niet aan jou. Sorry.
Kappen met deze beledigingen. Blijf weg in dit topic want je bederft hier de sfeer.
 
Mijn welgemeende excuses dat ik niet eerder gereageerd heb. Ik heb namelijk ook een druk sociaal en leuk leven (misschien dat dit een bepaald persoon verbaast) en zit echt niet de hele dag achter de pc te vissen naar reacties.
 
Ik snap het hele probleem niet, als je een verhaal leuk vind lees je het, vind je het niks dan lees je het niet.

Om het probleem te snappen moet je je in de materie verdiepen. Biker refereert naar andere topics waarin TS reageert. Ga je daar eens inlezen, mogelijk krijg je dan meer begrip voor Bikers (inderdaad felle) reactie.
 
Ach biker is een trollende forumclown (m/v) die ook nog eens heel hard hapt... lekker boeiend.

@Pegaso-rider Thnx!
 
Dit super-leuke topic krijgt nu een heel naar staartje..
Dat is zonde.. zullen we't verhelpen?
Ik denk dat je met reizen met weinig pk's wellicht meer ziet, en je ook om leert gaan/moet gaan met andere beperkingen..
Eigenlijk een aparte tak van sport..
 
Volgens mij was t al voorbij.
Behalve dan dat anderen er nog wat over moesten zeggen.

Vanaf nu gewoon normaal, on topic, in prettige sfeer.
Elke andere post begint met minimaal een week er af.

Zo dan :)

En ik meen t serieus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan