Reisverslag: 3080 km op een 34 jaar oude Vespa

Super leuk verhaal TS!

zoiets van , niet omdat het moet maar omdat het kan ;)
living the dream man helemaal top.

Geen aandacht geven aan de kleuters hier.
 
Ben het helemaal met onderstaande eens, ik vind het wel een leuk verhaal om te lezen en vooral knap om dit op het digitale papier te krijgen.
Hulde dus👍

Super leuk verhaal TS!

zoiets van , niet omdat het moet maar omdat het kan ;)
living the dream man helemaal top.

Geen aandacht geven aan de kleuters hier.
 
Er is op het avd forum een verslag van iemand ide een heuse wereldreis maakt op een 200cc vespa, dus je kan nog wel even door..
 
tsja... dan kom ik toch met mijn vakantiedagen en budget in de knoei. En je hebt altijd grotere gekken en ik hoef niet de grootste gek te zijn ;) gewoon genieten en doen wat je leuk vind.
 
FFtjes snel doorgelezen, mooi hoor!
Dit weekend ga ik er even goed voor zitten. altijd leuk dit soort reisverslagen op niet alledaagse voertuigen :}
 
Laatst bewerkt:
tju David, dat zijn mooie foto s.
Heerlijke regio daar bij Valence/grenoble.
Dit zijn de tripjes die velen wel een x zou willen maken, maar niet doen zeg maar :)
Ik lees wel veel dat die Zumo niet je grote vriend is.
 
Ach Zumo stuurde me soms onverharde paden op, omdat de route in de gps net anders is dan uitgetekend, gekke dingen ontstaanmeestal na herberekenen. Opzich niet erg, maar als wegen plots omgeploegd zijn tot akkerland... dan sta je daar... (ja nieuwste kaartmateriaal)
 
tsja... dan kom ik toch met mijn vakantiedagen en budget in de knoei. En je hebt altijd grotere gekken en ik hoef niet de grootste gek te zijn ;) gewoon genieten en doen wat je leuk vind.
Pfff ik was al bijna bang voor concurrentie..
 
Stel je voor joh.... ;)

Momenteel trouwens bezig met mijn PK die een nieuwe voorvork behoeft, als dat project is afgerond gaat de P200E weer wat TLC krijgen.
 
Laatst bewerkt:
mja, ik heb wel vaker gehoord dat de voorvorken e.d. van scooters een zwak punt zijn?
 
Dt hangt natuurlijk ook van de auto af.. was het een makkabikkie ls1000 of een jaren '80 landrover?
 
Ach Zumo stuurde me soms onverharde paden op, omdat de route in de gps net anders is dan uitgetekend, gekke dingen ontstaan meestal na herberekenen. Op zich niet erg, maar als wegen plots omgeploegd zijn tot akkerland... dan sta je daar... (ja nieuwste kaartmateriaal)

Dat komt mij wel heel bekend voor!
Ik stond hoog in de bergen van de Picos de Europa in N. Spanje.
In mijn Zumo stond de meest recente versie. De Zumo wilde mij steeds maar rechtdoor hebben. Helaas er was opeens geen rechtdoor meer! Ik stond op een alm (= alpenweide, maar wrs heet dat in Spanje anders) met uiteindelijk nauwelijks zichtbare bandensporen in het gras en die gingen naar...........? Ik weet 't iig niet!
Zoals jij ook zegt: Dan sta je daar...... Al die rondlopende schapen keken met verwondering. Welke gek uit Holland gaat hier nu motor-rijden? Met mijn volbeladen-FZ daarna een afdaling mogen doen waar een off-road-motor zich niet voor zou schamen!! Bedankt Garmin............. ;( ;(

Edit:
'rechtdoor' in de Garmin was niet een rechte streep maar was voorwaarts. In het display toonde het als een te volgen route. (route/ dus niet track!)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan