Reisverslag: Corsica 2015

ja idd, slapen en reizen tegelijk is top en niet 4 u stilstaan op een boot naar heel veel water kijken,daar slijt het rubber niet van. 8-)
maar ik ben er al achter dat je prijs technisch beter rechtstreeks bij de scheepsmaatschappij kan boeken ipv een site met alle mogelijkheden. maar toch bedankt voor de tip.

Bedoel ook niet dat je via die site moet boeken. Ze geven daar een leuk overzicht wie wanneer waar vandaan vertrekt: dus uitsluitend bedoeld om de beste ferry eruit te pikken.... 8-)
 
Had een poosje niet gekeken naar dit topic en dus die prachtige foto's gemist. Definitely op onze "To Do" list! T.z.t. komen wel wel leuren om de routes en de slaapplekkies (Karin en ik zijn niet zo van de tenten...).
 
Nachtboot vaart meestal heel langzaam en doet er 8uur over. makkelijkst is dan via Genua/ Savona. 's Morgens om 07.00h van de boot af en dan is NL nog goed haalbaar (voor mij)

De dagboot is vaak in 4 uur aan de overkant.


Wij gaan volgende keer ook via Genua.


Je kan, als ik me niet vergis, bij Moby Lines 's avonds aan boord gaan, slapen in een hut en 's morgens 4 u varen naar Corsica.
 
8-) 8-) 8-)


Bedankt om deze Routes met ons te delen ;-)

Staat op onze Todo lijst om te gaan rijden.

En jullie reisverslag zal ons zeker helpen om er een leuke motorvakantie van te maken.


grtz Drummer.
 
Zo na meer de een halfjaar eindelijk de praktische informatie eens toegevoegd.
Als je op zoek bent naar nuttige info over een trip naar Corsica, check de OP!
 
Wordt dit soms een algemeen Corsica topic dan? ;)

Nee hoor, kan mogel9jk we als bron dienen voor een algemeen Corsica topic.
Tis meer dat ik niet het antwoord op een aantal vragen kon vinden en daarna ook weer voorbij zag komen.
Had me dus voorgenomen mijn ervaringen eens op het forum te plempen, dus bij deze :+
Er waren een aantal (mn hotels) die we beschikbaar hadden maar uiteindelijk nooit geweest zijn, als iemand dat leuk vindt kan ik dat er zo bij zetten......


Mooi verhaal Rob :)

Thanks! Moet eerlijk bekennen: Petra is van de proza, ik meer van de feitjes... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan