Reisverslag End to End

EgbertO

MF veteraan
23 jul 2002
1.539
3
In het CB1300-topic had ik het ook al gemeld, maar ik zal het hier ook nog even doen.

Dit najaar heb ik weer een End to End gereden. Voor degenen, die niet weten wat een End to End is : de tocht gaat van Land’s End – het meest zuidwestelijke puntje van Engeland naar John ‘O Groats. Schotlands meest noord-oostelijke puntje. Dus diagonaal door Groot Brittannië. Van deze reis heb ik een verslag geschreven. Eerst heb ik nog getwijfeld of ik het verslag hier op het Motor-forum zou zetten of op een onderwaterforum. Soms had ik wel het gevoel dat ik bezig was met watersport.
Het verslag staat hier :

http://members.home.nl/egbert.oosting/End-to-End-2009.pdf


EgbertO
 
Ik ben even snel door het verslag heen gegaan, heel interessant! Ga ik later nog eens op mijn gemak doornemen.
 
Wat leuk dat je het helemaal in een verslag hebt uit gewerkt! Nu weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten, aangezien ik ook nog een keer naar Schotland wil rijden. Mooie foto's ook :)
 
leuk verslag, maar plaats hier ook even wat foto's zodat mensen wat nieuwsgieriger worden naar het verslag :)
 
leuk verslag, maar plaats hier ook even wat foto's zodat mensen wat nieuwsgieriger worden naar het verslag :)


MCA-foto.jpg


EgbertO
 
Mooi verslag! wel veel regen gehad zo te zien.. maar wat een landschap!


En dan te bedenken dat een foto maar een fractie kan tonen van wat je in werkelijkheid ziet. De uitzichten zijn veel weidser, en op een fot mis je ook nog de geuren van de algen. de bloemen enz.
Maar bedankt


Egberto
 
Terug
Bovenaan Onderaan