[Reisverslag] Frankrijk 2009

Leuk verslag, gelukkig kon ik een goedkoop verblijf beschikken. De kosten scheelt algeheel niet zo veel. Gelukkig is benzine in Zwitserland goedkoop en heerlijk matras.
 
Laatst bewerkt:
Faithy, prachtig reisverhaal. En die olie: geen risico nemen inderdaad, daar heb je een lidmaatschap van de ANWB voor. Wat gaan jullie volgend jaar doen?
oh, en volgend jaar wil ik echt eigenlijk weer naar Groot-Brittannië :9

Wales of Zuid-Engeland.. of het Lake-District :9
 
Twee jaar geleden tijdens 2 weken motorrijden in Schotland maar 1 dag regen gehad, de rest hemelslief weer :9

dat gaan we gewoon nog een keer proberen ;)
 
Laatst bewerkt:
en wij waren er :9

terwijl de rest van de UK verzoop (letterlijk :X )
 
Very nice toerverslag! En inderdaad jammer van die 9000 wielrenners.....
 
Zowwww, het hele verhaal uitgelezen. Leuk verhaal geworden!

Maaruh, camperen is niks voor ons, zeker niet als ik dit allemaal lees. Liever een overnachting in een obscuur hotelletje of gite, alhoewel ik daar ook verhalen over kan vertellen.... :Y

Maar dat soort dingen maakt zo'n vakantie juist memorabel, altijd goed voor de verhalen rond het kampvuur. :)

En een litertje olie vergeet je nu vast ook nooit meer.
 
Leuk verslag en mooie foto's, Faithy!

[me="Pappa-Rico"]droomt al helemaal weg.....[/me]

Eerst maar even een vakantie in Duitsland met vrouw, kids, honden, heel veel bagage en een Ford Focus Wagon, daarna nog een keer die kant op met de Div... en wie weet daarna (volgend jaar) nog eens zoiets als jullie reis. :9~
 
ehm .... welke dag waren jullie in Martigny :? Die camping komt me wel heel bekend voor :P
[me="Kofferrek"]is daar 's zondags aangekomen _O-[/me]
 
Laatst bewerkt:
Leuk verslag Faithy en Wolve! Heb het met plezier gelezen :) Ook leuke fotos.
Kan niet wachten tot het weekend in Luxemburg :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan