Reisverslag: Kamperen voor beginners deel 2 - weekend Luxemburg

Alleen D1 nog maar gelezen en krijg al meteen zelf zin in paar dagjes Lux.
Echt :t geschreven!
 
Gpx bestand van de rond rit in Luxemburg en Duitsland heb ik ge download. :t Ik wil toch nog voor het hoofdseizoen die kant een keer op.
En ja de Eifel is heel mooi. Ik kom er ook graag. Over de snel weg is het op mijn gemak 1 uur en 15 min rijden, en dan rij ik de eerste heuvels in. Maar NOOIT op zondag. Altijd door de week . 8-)
 
Leuk verslag! Tripjes op de motor hoeven echt niet altijd ver weg of lang te zijn om het naar je zin te hebben. Luxemburg blijft ook een van mijn favorieten.
 
Mooi verslag, leuk om te lezen.
Mijn grote reis wordt twee weken uitgesteld want dealer kan niet voor eind juli het grote onderhoud van de motor doen (kleppen stellen kan ik niet zelf). So be it.
Ik ga dus schaamteloos gebruik maken van je verslag en Luxemburg uitgebreid verkennen. Het ligt ligt bij wijze van spreken in mijn achtertuin, dus voor een weekje of zo over en weer kan goed. Heb ik dat al gehad en kan ik begin augustus gelijk door naar de Vogezen en het Zwarte Woud.
 
Mooi verslag, thanks! Aangezien ik zelf binnenkort die kant op ga, waar op de route zaten die wegopbrekingen?
Sowieso

De winterscheider Strasse van Bleialf naar Urb
En
N695 van Schönfeld naar Duitse grens

Ook een aantal van de kleine wegen in dit gebied waren dicht. Als je goed puzzelt is er wel een weg te vinden. Maar dat is onderweg altijd lastig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan