Reisverslag Wintertrip 2017

wat ik wel een beetje spijtig vind is dat de mensen die hun reis verslagen maken soms niet effe dieper ingaan op hun materiaal dat ze bij hebben en hun bevindingen daarvan , want daar ben ik ook wel in geintresseert , bvb of je gasvuurtje dat je bij je had nog goed werkte in die vrieskou , en over je bialetti bvb ,
Verder wel een heel prettig verslag om te lezen Frazer :t
 
Heerlijk om te lezen! Ben zelf niet zo'n held...als er regen aan dreigt te komen heb ik
al een droog onderkomen gezocht :+
Wanneer komt het volgende verslag ? Heerlijk 8-) :]
 
wat ik wel een beetje spijtig vind is dat de mensen die hun reis verslagen maken soms niet effe dieper ingaan op hun materiaal dat ze bij hebben en hun bevindingen daarvan , want daar ben ik ook wel in geintresseert , bvb of je gasvuurtje dat je bij je had nog goed werkte in die vrieskou , en over je bialetti bvb ,
Verder wel een heel prettig verslag om te lezen Frazer :t

je kan ook even hier kijken : Het grote motorkamperen Topic Deel 3

ik zit nooit te wachten op een heel verhaal van welke koning er in die streek regeerde en welk wapenschild erg blablaaablaa.
ieder zoekt weer wat anders wat hij of zei interessant vind he.
 
Dank voor je uitgebreide verslag, heerlijk om te lezen. Kan me niet voorstellen dat ik zoiets zelf zou doen over sneeuw en ijs te gaan rijden...... dus petje af. :} Glibberen met zo'n flink bepakte motor. :N Mooie foto's, en dan die laatste lunchenplek met boomstammen aan dat glibberige bospaatje, fantastisch!
Op naar het volgende verslag *O*
 
wat ik wel een beetje spijtig vind is dat de mensen die hun reis verslagen maken soms niet effe dieper ingaan op hun materiaal dat ze bij hebben en hun bevindingen daarvan , want daar ben ik ook wel in geintresseert , bvb of je gasvuurtje dat je bij je had nog goed werkte in die vrieskou , en over je bialetti bvb ,
Verder wel een heel prettig verslag om te lezen Frazer :t

Reisverslag is natuurlijk geen materiaaltestverslag, maar als je vragen hebt beantwoord ik ze graag. Brander is overigens een Coleman benzinebrander, die raast vrolijk door in de vrieskou.
 
Heb zojuist je hele verslag gelezen. Erg mooi verslag van al jou belevingen daar :) . Respect ook om met die temperaturen/weg condities te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan