Reizen met je Motor? Geef het aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk vervoersmiddel gaat uw voorkeur naar uit bij het boeken van een vakantie? (één antwoord mogelijk)*

Eigen auto
Huur auto
Vliegtuig

Tot hier en niet verder.... mijn optie staat er niet tussen....
 
En dat is vraag 15.

Had wel verwacht voor meer opties wat betreft motor vakanties als je dit kanaal gebruikt.

Dit is gewoon een simpele vragenlijst voor de gemiddelde (vlieg)vakanties.
 
Zoover International
In je andere topic staat wel "Beste Motor Freak", maar dit ziet er meer uit als een manier van ik dump overal mijn vragenlijst en vraag of ze hem specifiek willen invullen voor motorrijders, daarvoor zijn de vragen dus niet echt geschikt.

Gezien de titel van je topic, je zou dan beter kunnen vragen of je hem desondanks wil invullen om te zorgen dat er meer diversiteit is, waardoor er eventueel meer motorvakanties aangeboden kunnen worden. Maar zo is het hier niet verwoord.

Hetzelfde geld voor het woord dat er een nieuw account is aangemaakt enkel voor deze enquete ipv een account waarmee je misschien al lid bent hier. Opzich geen probleem, maar meld dat dan boven aan je topic of zo?

Ik ben persoonlijk sneller geneigd een formulier in te vullen als ik zie welke persoon mij hier om vraagt. Niet een copy paste van allerlei andere fora/topics e.d.
Niet bij een dubbel paste, de enige reden waarom ik keek, was doordat iemand zei eigen voertuig en dan niet eens motor te kunnen selecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan